Er kwam iets uit me!

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik heb het ook gehad na bbz operatie en dat was baarmoederslijmvlies/weefsel aldus arts assistent.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

is gewoon baarmoederslijmvlies toen ik aan de pil was had ik dat 6 keer perjaar ofzo.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik denk ook aan wat Saja zegt.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hahahaha sorry, ik dacht dat jij de TS was. Niet goed gekeken. Maar ik heb even gekeken naar de foto in het topic miskraam, maar de foto is verwijderd op internet dus is niet meer te zien. Maar er stond dat het baarmoederslijmvlies bij dus dan zal dat moeten zijn..

5. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Heb dat ook al vaak gehad hoor, is gewoon baarmoederslijmvlies dat losgekomen is
    Je voelt het inderdaad naar buiten glijden en het is inderdaad een vies gevoel
    maar het is echt niets ergs :)
    vele vrouwen hebben er last van

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Maar hebben jullie dat ook dan van 7 cm lang?? Dat is best groot..

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb er wel eens 1 van bijna 14 cm gehad en 7cm breed:)
    Dat was de eerste keer en schrok me rot.
    Heb het bewaard en mee naar de huisarts genomen en die vertelde dat het taai en verdikt baarmoederslijmvlies is wat er uit komt..

8. jupke

jupke Niet meer actief

Och Tuurlijk niet. Van een uitstrijkje krijg je echt geen miakraam hoor.
    Waarom zou dat dan zijn? Omdat ze dan je baarmoedermond aanraken?

Dat gebeurt tijdens sex soms ook, zou wat zijn als je daar een miskraam van krijgt.

9. Yasmeen24

Yasmeen24 Lid

3 aug 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad en na onderzoek bij de gynaecoloog bleek het om een poliep te gaan. Ik dacht zelf eerst aan een miskraam maar gelukkig was dit niet zo. Laat het in ieder geval even naar kijken. Succes

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Denk ook dat dit het geweest is, heb dit zelf ook gehad toen ik een tijdje aan de pil miest.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zal idd weefsel zijn geweest...

12. beccie

beccie Niet meer actief

ik had dit jaar ook een uitstrijkje gemoeten. maar dat mocht niet omdat ik zwanger ben. dus het lijkt me dan toch niet zo goed.

13. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Voor zover ik weet het dit meer te maken met het feit dat je hormoonhuishouding dan anders is en je dan grote kans hebt op een afwijkende uitslag terwijl er niks aan de hand is. Vandaar dat je ook 6 maanden na de bevalling moet wachten, omdat de hormonen dan zo goed als weer in balans zijn.

14. beccie

beccie Niet meer actief

oke. dat kan ook :)

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Meiden, bedankt voor de reacties.
    Hahaha, nee...ik was niet zwanger. Ik heb niet getest, maar een zwangerschap lijkt mij gewoon uitgesloten.

Dat stuk weefsel/vlees...sja, wat het ook was, heb ik niet nog een keer verloren. Ook geen menstruatiepijn. Wel nog lichte bloeding en ben aan de pil.

Ben nog niet eens 2 maanden aan de pil dus het verontrust me wel dat ik nu al zo lang een doorbraakbloeding heb. Wil niet dat de pil die ik nu heb te licht is ofzo (mycrogynon30). Heb teruggerekend en ben wel begonnen met de pil vlak voordat ik ongesteld moest worden dus misschien verklaart dat de bloeding. En dat raar stuk vlees..! :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja assi het beste is om idd op de eerste dag van je ongi te beginnen. Je bent dan ook niet gelijk veilig.
    Maar dat verklaart wel je gekke bloedingen. Welke pil had je voor je zwschap dan?

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Precies. Ik denk ook weefsel. Maar je kunt het altijd even checken met de huisarts. Al is het maar dat dit in je dossier staat, mocht je later ergens problemen mee krijgen.

18. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Herkenning!
    Ik heb dat vaker, jaren terug ook zo enorm als je beschrijft. Kreeg er de kriebels van maar heb er nooit een arts voor bezocht(angst, schaamte ofzo).
    Nu achteraf doet t me denken aan de enorme bloedstolsels van na de bevalling.

19. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte trouwens toen ook de microgynon 30

20. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    :( Ik denk aan een miskraam
    Heb zoiets namelijk ook verloren bij mijn miskramen.
    Iets zo groot als mijn duim, kipfilet kleur met een soort van adertje eraan...
    Mijn huisarts kon toen met echo een miskraam bevestigen, mn baarmoeder was nog groter als normaal en er zat nog hcg in mn urine (zwangerschapstest)

Deel Deze Pagina