Hahahaha sorry, ik dacht dat jij de TS was. Niet goed gekeken. Maar ik heb even gekeken naar de foto in het topic miskraam, maar de foto is verwijderd op internet dus is niet meer te zien. Maar er stond dat het baarmoederslijmvlies bij dus dan zal dat moeten zijn..
Heb dat ook al vaak gehad hoor, is gewoon baarmoederslijmvlies dat losgekomen is Je voelt het inderdaad naar buiten glijden en het is inderdaad een vies gevoel maar het is echt niets ergs vele vrouwen hebben er last van
Ik heb er wel eens 1 van bijna 14 cm gehad en 7cm breed Dat was de eerste keer en schrok me rot. Heb het bewaard en mee naar de huisarts genomen en die vertelde dat het taai en verdikt baarmoederslijmvlies is wat er uit komt..
Och Tuurlijk niet. Van een uitstrijkje krijg je echt geen miakraam hoor. Waarom zou dat dan zijn? Omdat ze dan je baarmoedermond aanraken? Dat gebeurt tijdens sex soms ook, zou wat zijn als je daar een miskraam van krijgt.
Ik heb dit ook gehad en na onderzoek bij de gynaecoloog bleek het om een poliep te gaan. Ik dacht zelf eerst aan een miskraam maar gelukkig was dit niet zo. Laat het in ieder geval even naar kijken. Succes
ik had dit jaar ook een uitstrijkje gemoeten. maar dat mocht niet omdat ik zwanger ben. dus het lijkt me dan toch niet zo goed.
Voor zover ik weet het dit meer te maken met het feit dat je hormoonhuishouding dan anders is en je dan grote kans hebt op een afwijkende uitslag terwijl er niks aan de hand is. Vandaar dat je ook 6 maanden na de bevalling moet wachten, omdat de hormonen dan zo goed als weer in balans zijn.
Meiden, bedankt voor de reacties. Hahaha, nee...ik was niet zwanger. Ik heb niet getest, maar een zwangerschap lijkt mij gewoon uitgesloten. Dat stuk weefsel/vlees...sja, wat het ook was, heb ik niet nog een keer verloren. Ook geen menstruatiepijn. Wel nog lichte bloeding en ben aan de pil. Ben nog niet eens 2 maanden aan de pil dus het verontrust me wel dat ik nu al zo lang een doorbraakbloeding heb. Wil niet dat de pil die ik nu heb te licht is ofzo (mycrogynon30). Heb teruggerekend en ben wel begonnen met de pil vlak voordat ik ongesteld moest worden dus misschien verklaart dat de bloeding. En dat raar stuk vlees..!
Oh ja assi het beste is om idd op de eerste dag van je ongi te beginnen. Je bent dan ook niet gelijk veilig. Maar dat verklaart wel je gekke bloedingen. Welke pil had je voor je zwschap dan?
Precies. Ik denk ook weefsel. Maar je kunt het altijd even checken met de huisarts. Al is het maar dat dit in je dossier staat, mocht je later ergens problemen mee krijgen.
Herkenning! Ik heb dat vaker, jaren terug ook zo enorm als je beschrijft. Kreeg er de kriebels van maar heb er nooit een arts voor bezocht(angst, schaamte ofzo). Nu achteraf doet t me denken aan de enorme bloedstolsels van na de bevalling.
Ik denk aan een miskraam Heb zoiets namelijk ook verloren bij mijn miskramen. Iets zo groot als mijn duim, kipfilet kleur met een soort van adertje eraan... Mijn huisarts kon toen met echo een miskraam bevestigen, mn baarmoeder was nog groter als normaal en er zat nog hcg in mn urine (zwangerschapstest)