Er kwam iets uit me!

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad, was toen net 2 maanden met de pil begonnen. Schrok me rot en dacht ook meteen aan een miskraam (was een soort weefselzakje, +/- 7cm). Ik heb het weefsel naar de huisarts gebracht en die heeft het onderzocht. Het bleek, zoals hij het heel nuchter zei, m'n binnenvoerinkje te zijn. Gewoon baarmoederslijmvlies, alleen een groot stuk. Daarna nooit meer gehad.

2. adi

adi Niet meer actief

Ik heb dit tijdens de zwangerschap ook gehad (schrok me rot!), het was baarmoederslijmvlies.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb het ook weleens gehad,dacht echt dat er een of andere alien naar buiten kwam,zo voelde dat! Ook bij mij was het (volgens HA) baarmoederslijmvlies..

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Bij mij was het toen 1 van een tweeling.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier in Duitsland kreeg ik in het begin van de zwangerschappen een uitstrijkje. Dat is standaard.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben 2x bevallen en mijn kraambloedingen waren nog altijd lichter dan mijn menstruaties. Kraamverband hoefde bij mij niet eens, beide keren niet. Dus ook nooit stolsels verloren ofzo.

Vind het best raar om zoiets te verliezen na nog niet eens 2 maanden pilgebruik. Ik bloed nu nog steeds! Terwijl ik nog aan de pil ben.
    Denk dat ik zo maar even de HA assistente bel. Wil niet het risico lopen dat deze pil té licht voor me is...:$

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    als ik jou was zou ik oven even bellen, wat jij beschrijft komt me bekend voor alleen bij mij was het echt een miskraam....

8. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Ook eens gehad. Ben toen door een gyn onderzocht met echo en er was geen miskraam. Volgens de gyn komt het door de pil die je lijf in de war brengt waardoor je stug weefsel aanmaakt.
    Was idd een soort van vruchtzakje. Miskraam was volgens zowel de gyn als huisarts niet mogelijk omdat ik de dianepil slikte.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wat een raar iets. heb je de assisitent al aan de tel gehad?

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb ik nooit gehad, woon al bijna 10 jaar hier en heb hier 2 kindjes mogen krijgen...

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had dit ook, was toen ook aan de pil. (Stediril 30)
    Lag ineens in m'n onderbroek, van schrik doorgespoeld.
    Ik had toen de hele dag al zo'n krampen...
    Huisarts zei bij mij een miskraam.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als het er als een kipilet uitzg kan is het hoogstwaarsvhijnlijk slijmvlies hpgeweest of een vleesboom/poliep.

Deel Deze Pagina