Nintendo switch aanschaf vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door momfromjuly, 9 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momfromjuly

20 jun 2019
    74
    40
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Wij willen graag een nintendo switch aanschaffen. Het is de eerste spelcomputer binnen huis. We hebben 2 jongens(7 en 4 en een meisje van 3).

Welk pakket kan ik het beste kopen? Alleen de losse of het gamepakket met stuurtjes en extra consoles? Waar wordt hij bij jullie allemaal voor gebruikt? Wat zijn leuke spellen? We willen in ieder geval graag mario kart. Waar kan ik hem het beste kopen? Heeft iemand toevallig een link?
    Heel veel vragen maar zoals jullie vast merken ben ik een leek.
    Alvast bedankt!

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #2 Damay77, 9 jun 2022
    Laatst bewerkt: 9 jun 2022
    Ik zou de versie met extra controllers nemen.
    Mariokart en een aantal andere spellen kan je met meer dan 2 personen spelen.
    Mario spellen zijn over het algemeen leuk voor jonge kinderen, kirby, just dance, Mario party.

Verder de aanbiedingen in de gaten houden via google?
    kan geen tips geven over waar je hem het beste kan kopen aangezien wij spelcomputers en spellen altijd tweedehands kopen. Dan heb je vaak een heel pakket inclusief spellen.
    Wij heb 3 switches en pas nog een heel pakket gekocht van switch, extra controllers en 8 spellen voor 350 euro dus een koopje. Laat een ander maar de volle mep betalen, ik koop het graag over voor een schijntje :D

Oh en ik zou wel de gewone versie komen en niet de light versie. De gewone versie kan je zonder en met tv gebruiken en de light kan niet op de tv.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Zelf weinig verstand van spelcomputers maar. Stuurtjes hebben wij niet.
    Allemaal dingen die je later erbij kan kopen.

Je hebt 2 verschillende. De gewone en die kun je ook vasthouden als handheld.
    En de light maar die kun je niet op de tv spelen.

Onze zoon is ouder (8) maar met het gezin spelen we Mario cart, alleen speel ik animale crossing en samen met zoon Harry Potter Lego.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    @Damay77 dat is zeker een goeie extra controllers.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Wij hebben vorig jaar de switch gekocht. In een bundel via mediamarkt, was toen een goede aanbieding.

Wij hebben toen in die bundel; switch oled, mario kart spel, extra stuurtjes en accessoires. Los nog 2 controllers extra gekocht zodat we er 4 hebben.

Daarnaast hebben we nog mario party gekocht en rayman.

De mario spellen zijn erg leuk om samen te spelen en hier een hit onder 9 6 en 3jr.

6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Op Amazon kom ik 'm nu tegen voor € 278. Is dat een nette prijs? Een bundel met spelletje lijkt in ieder geval niet voordeliger te zijn.

En extra controllers is dus ook aan te raden?

Deel Deze Pagina