Hallo, Toch nog een lichtpuntje vandaag toen ik de post ging halen. Er zat een brief bij dat we een woning krijgen, welke 700 euro in de maand is. Ik heb daar zelf op gereageert en wil deze woning dus ook graag hebben. Dit bedrag kunnen we makkelijk missen. Ik heb werk, alleen ben ik daar nog niet begonnen dus kan geen loonstrookje overhandigen, word dat een probleem? Ik kan wel aantonen met contract dat ik 10 mei begin en .... geld ga verdienen en ik kan ook een intentieverklaring krijgen. Voor deze woning moeten we dus 2800 euro bruto per maand samen verdienen. En met wat wij verdienen komen we daar 300 euro overheen. +_dat ik tot feb. nog 600 euro studifinanciering krijg.. Ik hoop zo dat ze niet moeilijk doen, en dat een intentieverklaring/contract voldoende is. Wat denken jullie?
ja kan het proberen met een intentie verklaring en je contract als het voor ee vast aantal uren is. verder zou ik even kijken.of je je stufi niet eerst mee kan nemen. je kan altijd over leggen. ik weet niet bij wie je wilt huren? particulier/ stichting?
ik zou het gokken hoor. overleggen kan altijd. bij scw zijn ze wel strenger als bij svt maar ik denk vooral omdat je nog stufi krijgt dat je het haast wel voor alkaar moet krijgen
Werkgeversverklaring / Arbeidscontract. Hieruit blijkt dat u daadwerkelijk werkzaam bent bij het bedrijf dat u heeft opgegeven. Indien het arbeidscontract ingaat nadat u de woning accepteert en daarmee nog niet de beschikking heeft over een recente salarisspecificatie voldoet een contract met daarop het bedrag dat u maandelijks zult ontvangen. Dit vond ik op een website van een andere verhuurder, hopelijk geld dit ook bij de woningstichting