Er naar uitkijken als je kindje een dagje weg gaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tamtam78, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ik ben ook elke dag thuis bij Jayden al bijna 2 jaar.
    En wij zijn nu net een weekje op wintersport geweest.
    Heb Jayden wel heel erg gemist. Maar vond het wel even lekker.
    En Jayden vind sneeuw nog niet zo leuk en oma houd niet van skieen. Dus vandaar dat we bed8 hadden dat zij dan met Jayden thuisbleef en opa gezellig mee ging skieen.
    Verder wonen mijn ouders toch al een uur rijden van ons en de ouders van mijn vriend in het buitenland.Dus je brengt hem ook niet zo snel even een paar uurtjes weg.

2. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    Ik kijk eigenlijk in de loop van de middag altijd wel uit naar het bedtijdstip: 19:00/19:30...dan weet ik gewoon dat het spul slaapt en heb ik even voor mezelf.......

naar de oppas doe ik ze nooit, alleen als ik werk gaan ze naar het dagverblijf. Mijn jongste is nog te jong om zomaar naar het dagverblijf te brengen, dus als ik toevallig vrij ben, houdt ik hem lekker thuis. Maar ik weet dat de tijd komt dat ik hem dan zorgeloos achterlaat om vervolgens een heerlijke dag voor mezelf te hebben....Om rond een uur of 15:30 de heimwee te voelen naar ze...en dan maar snel weer ophalen.

3. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Ik ben net 3 dagen in Londen geweest voor werk, voor het eerste keer weg zonder mijn meisje. Mag ik het zegen, heel zacht? - heerlijk! :D Lisa was in vertrouwde handen en ik heb echt niet druk over gemaakt.

Deel Deze Pagina