hoi, ik ben niet aan de pil en heb onveilig sex. vorige week moest ik ongesteld worden, maar had al een hele week last van misselijkheid, vreemde geuren die ik niet kon hebben ect. nou heb ik dat wel vaker als ik ongesteld moet worden dat ik wel misselijk word. (lichte zwangerschap symptonen) maar dat is wel normaal, het komt vaker voor. maar deze keer was t best heftig. ik was misselijk, last van zuurbranden (en niet zon klein beetje ook), heel veel eten kon ik niet hebben of het rook vies. mijn zus had dat hetzelfde tijdens haar zwangerschap. toch werd ik ongesteld, maar dat was donker rode dikke bloed en voor 1 dag, daarna had ik licht roze, bruinig cremerig wat eruit kwam (dat 1,5 dag). klinkt heel vies maarja weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. nu 2/3 dagen later nog af en toe last van misselijkheid, bepaald eten totaal geen zin in, en een opgeblazen gevoel. normaal heb ik dit nooit! ben ik dan toch zwanger ?? en wanneer zou ik evt een test kunnen doen? Help
Je kunt vanaf 10/11 dagen na de eisprong testen. Als je die niet weet kun je bij een regelmatige cyclus testen vanaf het moment waarop je ongesteld had moeten worden. Als je niet regelmatig bent, dan kun je testen ongeveer 14d na de laatste x onveilige sex. En als dat ook niet duidelijk is, dan miet je gewoon testen en bekijken wat de test zegt.
Gewoon vandaag testen! Ik was bij mijn laatste zwangerschap ook 1,5 dag ongesteld aan het begin... en dát is nu een lieve peuter inmiddels 😉
Je kan testen vanaf dat je ongesteld had moeten worden. Als je zwanger bent zal je test nu hoogstwaarschijnlijk positief zijn.
Als je al zulke zwangerschapssymptomen hebt van rare luchtjes ruiken en misselijk etc dan kun je al testen, want bij een laag hcg heb je dat nog niet Enne.. als je niet zwanger wilt worden kun je misschien beter kiezen voor de pil of condoom
Testen kun je doen op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden...dus nu direct al. Verder...als je niet zwanger wilt worden moet je geen onveilige seks meer hebben..maar neem aan dat je dat wel weet. Als je wel zwanger wilt worden...spannend....hoop dat je zwanger bent.
Kan zijn dat het een innestelingbloeding was. Daarnaast kan je wel proberen te testen. En anders na twee drie weken nkg een keer proberen. Toen ik drie weken zwanger was wist ik het eigenlijk al hoefde geen eens een test te doen. Toch maar gedaan en hij gaf al heel vaag aan dat er sprake was van zwangersschap. En anders na twee weken gewoon nog een keertje proberen
Ik zou nu al gaan testen als je nu ongesteld had moeten worden. Indien je niet zwanger wilt worden zou ik toch maar aan anticonceptie gaan doen. Succes!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de dag nadat ik positief had getest een aardige bloeding gehad. Ook maar één dag en de volgende dag was het weg. Als ik jou was zou ik gewoon vandaag gaan testen!