hallo iedreen, Ik ben benieuwd wie er ook in de maand april gestopt is met de pil? lijkt me leuk om zo te kijken hoe het met iedereen vergaat en verhalen uit te wisselen gr knarboor
Hoi, Ik ben vrijdag 18 April 2008 gestopt met Microgynon 20 na +/- 16 jaar pilgebruik. Ik slik sinds zaterdag 19 April 2008 Davitamon femnatal. Ik ben dus volop aan het ontpillen zoals ze dat hier noemen. Ik wens iedereen veel succes. Groetjes Wendy
Hoi, Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik begin vandaag met tellen van mijn cyclus. Met de pil zat ik op een cyclus van 29 dagen. Ben benieuwd of de cyclus ook 29 dagen blijft zonder pil of dat het onregelmatig wordt. Op hoeveel dagen zat jij met de pil? Ik zou zeggen veel succes. Groetjes Wendy
Met de pil heb je toch altijd een cyclus van 28 dagen? Daar kan je toch niets aan veranderen? Hier ook aan de klus sinds deze maand!
Hoi, Ja weet niet of dat zeker zo is. Ik heb wel eens gehoort dat er dames meteen ongesteld worden 1 dag na de pilstop. Bij mij duurt het dus enkele dagen vandaar de vraag. Maar het zou best kunnen dat de meeste rond de 28 dagen zitten met het pil gebruik. Veel succes en spannend allemaal. Groetjes Wendy
Hey Meiden, Ik ben rond eind mei een week eerder met me pil gestopt zo dat ik sneller ongesteld werdt, en was weer klaar op 4 april en ben deze maand dus ook begonnen met klussen Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger.. Knuffels...
Ik ben 6 april gestart met voor het echie te gaan. Ben met de pil in januari gestopt, maar mocht eerder nog niet beginnen. Zit nu dus middenin ronde 1 en ook zo rond mn ei-sprong. Heb al 3 mooie cycli gehad van 27-26 en 29 dagen alleen deze maand wordt ik er niet helemaal wijs van. Ik temp ook om mn cylcus in de gaten te houden en doe mee als testpersoon voor zwangerschapstesten dus moet adhv mn temp mn eisprong bepalen. Das deze maand niet zo makkelijk omdat ik in kleine stapjes omhoog aan het gaan ben. Maar we wachten maar ff af, misschien dat het morgen heel duidelijk te zien is. Leuk om met dezelfde maand stoppers te kletsen [-o< dat het allemaal snel raak mag zijn!
hallo iedreen, ik dacht idd ook dat je cyclus met de pil rond de 28 dagen zit.ik ben gelukkig weer van me ongesteldheid af vanaf zaterdag dus we kunnen er voor gaan we zien het allemaal wel hoelang het gaat duren voordat ik zerlf ongesteld ga worden of niet meer? wie zal het zeggen
Ik ben net begonnen aan de 2e ronde, dus ook nog maar net gestopt! Ben wel in januari gestopt om te kijken hoe mijn cyclus in elkaar steekt maar ben nog niet superveel wijzer Je bent ook van harte welkom in het topic: stoppen met de pil in 2008! Daar zitten meer meiden die net gestopt zijn! Veel succes allemaal, echt spannend he!
Ik ben in maart met de pil gestopt en ben alweer ongesteld geweest: heb een cyclus van 28 dagen. Vind het allemaal wel heel erg spannend hoor Hebben jullie dat ook dat je dan af en toe bijvoorbeeld naar je buik zit te kijken en dan het idee hebt (haha, lees: wil graag zien)dat je buik dikker wordt?
Hoi, Ik ben nu 5 weken gestopt en vol aan het klussen. Mijn cyclus is mij totaal een raadsel. Ben nog steeds niet ongesteld geweest en voel hier en daar wat pijntjes en klachten waar ik niks van snap. Maar die ik wel als symptomen hier op het forum herken. Spannend en onzeker allemaal. gr enne
Met de pil had ik altijd een cyclus van 24 dagen.. En zonder wisselt het tussen 24 en 26 dagen. 28 dagen is de gemiddelde, het kan dus nog verschillen per persoon, ook al neem je de pil.
Hoi meiden, Ik heb 4 april de laatste pil geslikt. Ook wij gaan dus voor het eggie. Ik heb sinds kort erg veel last van mijn buik, hij is erg opgeblazen. (lijk wel 3 mnd zwanger) Geen prettig gevoel zo'n harde buik. Heb geen idee of het komt door een eventuele zwangerschap of omdat mijn darmen van slag zijn, ook ineens last van lichte obstipatie. (heb darmproblemen) We zullen het wel zien/mee gaan maken. Ik ga er maar vanuit dat het geen zwangerschap is en dat ik rond 6 mei gewoon ongesteld word. Gaia
N.B. Bij eventuele zwangerschap bedoel ik niet dat mijn buik is opgeblazen door een eventuele vrucht maar door de hormonen die de darmen beinvloeden.
Je slikt toch elke keer 21 dagen de pil en dan 7 dagen niet? Dan maakt het niet uit hoe snel je ongesteld wordt of niet. Als je meteen de 1e dag van je stopweek ongie (dag 1) en na 7 dagen geen pil en 21 dagen wel pil wordt je weer ongie heb je dus een cyclus van 28 dagen . Je cyclus met de pil is zoveel dagen dat je de pil slikt + de stopweek. Dan hield je dus waarschijnlijk geen 7 dagen stopweek, anders kan het eigenlijk niet. Ik heb mn temp deze maand bij fertility friend ingevuld, want ik snapte er helemaal niks van. Ze zeggen daar dat ik de 18e mn ei-sprong had. Ik ben bezig met testen, maar heb nog geen dubbel streepje gezien. Verwacht eigenlijk heel snel wel ongesteld te worden, anders is mn cyclus wel heel erg in de war.
Hoi meiden! Mijn eerste bericht op dit forum! Ik ben 3 april voor het laatst ongesteld geworden en daarna gestopt met de pil. De eerste ovulatie heb ik dus al gehad, maar toen niet geklust. Ik ben helemaal happy dat we er eindelijk voor gaan! Ik wilde al heel lang, maar mijn man nu pas. Ik zit ook veel te lezen over zwanger worden etc. Ik doe geen ovulatietest. Weet niet of het nodig is, heb deze maand wel gemerkt wanneer mijn eisprong was door het cervixslijm. Ik wil wel wat gaan testen, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer zo goed. Iemand tips? Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe het gaat lopen. Ik heb in januari een kleine ingreep aan mijn vagina gehad, omdat ik altijd pijn had bij het vrijen. De pijn is nu gelukkig weg, maar het lukt nog steeds niet helemaal. We moeten echt weer een beetje wennen om op die manier sex te hebben. Ik denk dat ik ook maar een spuitjes koop voor eventuele zelfinseminatie, voor als het net op het juiste moment niet wilt lukken. Ik zou het zonde vinden als daar een kans door gemist wordt! En trouwens, zijn er hier meer meiden met zooooooo´n trek na het stoppen met de pil...? Groetjes Chiaraa