Vage ongesteldheid, of niet? (zwanger?:D)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ckialita, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Hoi allemaal,
    ik ben nieuw hier maar volg al twee maanden diverse discussies vanwege het volgende:
    Twee maanden geleden voelde ik me (na mijn vermoedelijke eisprong) ineens heel erg zwanger... Echt letterlijk alle symptomen die te zien zijn op diverse sites. Dus wij helemaal gelukkig en in de wolken. Op de dag van NOD ook niks te zien, twee dagen erna beetje bruinverlies en beetje rozig erachteraan. Gaf niks volgens het forum, dus wij halen opgelucht adem. Nadat dit vier dagen doorging (dus 7 dagen na NOD) had ik midden in de nacht een gigantische steek in mijn onderbuik, echt een half uur lang ofzo. Zo erg dat ik er eerst gek van ging dromen, en daarna bang was dat er echt iets mis was. De dag erna kwam er vanalles uit, maar anders dan gewoonlijk bij ongesteldheid, dus waarschijnlijk heb ik een vroege miskraam gehad... De dokter zei dit ook toen ik daar een dag later was.
    Nu, twee maanden later, zit ik weer op mijn NOD, dat is dus vandaag, en ik heb weer exact hetzelfde. Al dagen moe, niet lekker, misselijk, pijn in buik, maar nu inclusief heel erg opgezette spieren in mijn onderbuik. Het slijm en vocht wat er van de week uitkwam was ook niet zoals gewoonlijk. Heel waterig en geen geur.
    Nu heb ik sinds vanochtend weer bruin en donkerrozig verlies... Maar absoluut geen kramp! Zou dit weer misgaan of is alles mogelijk?

2. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    hallo,

het zou inderdaad vanalles kunnen zijn, wat vervelend voor je zeg!
    misschien wat opvangen in een potje en laten onderzoeken bij de dokter, dan weet je tenminste iets...

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    heb je wel een zwangerschapstest gedaan?
    Want anders weet je toch niet zeker of je zwanger bent of niet?
    En dan zou het misschien ook iets anders kunnen zijn waardoor je nu ander soort bloed verliest ofzo? Misschien even laten controleren dan?

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Heey, nu wordt het minder, alleen nog per keer een druppeltje vaag rood, verder niet... Zou het dan toch? :D

5. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ik zou zeggen probeer een test en anders ff naar de huisarts

groetjes

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waarom doe je niet eens een test? Lijkt me veel duidelijker. ;)

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Een test geeft alleen maar duidelijkheid...

Als je niet zwanger bent kan het ook zijn dat je endomentriose hebt... Een kennis van mij heeft elke maand heel veel pijn als ze ongesteld moet worden.. Google er eens over en kijk of je je daar in kunt vinden?

Deel Deze Pagina