ik heb op 9-12 een curretage gehad en gisteren had ik nog een positieve HCG test. nu wachten wij 1 menstruatie af en daarna willen wij toch weer proberen om zwanger te raken maar ik wordt er een beetje paranoia van. gisteren bij gyn. geweest en de placenta is voor onderzoek opgestuurd en daar kwamen geen afwijkingen uit. nu heb ik voordat ik een positieve test had en mijn eisprong had HG schimmelreiniger gebruikt en vraag me af of het daarmee te maken kan hebben...... ga me van alles in me hoofd halen, waar houden jullie allemaal rekening mee voor het zwanger worden? of houden jullie helemaal nergens rekening mee als je zwanger wilt worden?
eerlijk gezegd, wij houden helemaal nergens rekening mee. we zijn al zo lang bezig, we zouden anders geen leven meer hebben. Natuurlijk wel de standaard dingen als niet-roken etc, maar ik doe en eet gewoon alles wat ik altijd al doe en eet. Wat ik wel vreemd vind is dat je van een MA van nog geen 6 weken, twee weken nadien nog steeds een positive HcG hebt. Misschien komt dit vaker voor, maar ik had mijn miskraam bij net geen 8 weken en na een dag of 10 was alle HcG uit mn lichaam. Het zal wel bij elk lichaam anders zijn schat ik zo. Niet te veel stressen meid. Een miskraam, hoe vreselijk ook, is niet abnormaal en het is niet gebeurd omdat jij iets niet goed hebt gedaan! Dit is ons heel hard ingeprent in het ziekenhuis. Ik hoop dat je heel snel weer een positieve test in handen hebt!!!
bedankt voor je antwoord de MA is vastgesteld bij 8w5d en bij 9w1d ben ik gecurreteerd. het vruchtje is gestopt met groeien na 5w6d maar mijn lijf ging gewoon door met zwangeren. ik heb denk ik gewoon veel HCG in mijn lichaam want de MvM test met 5w1d was ook knalpositief zodat ik direct mocht beginnen en die vrouw grapte dat ik wel zwanger kon zijn van een 2ling. ook de Clear Blue digital gaf met 4 weken ook al 3+ aan. eten houd ik ook geen rekening mee, ik rook en drink niet en ik weet dat ik er niets aan kon doen maar het gaat toch door je hoofd heen. ik hoop ook dat jij heel snel weer zwanger mag zijn!
Ik heb ook heel erg getwijfeld hoor!!! De dag voor ik mijn miskraam kreeg hadden we nog sex gehad en ik was zo bang dat het daardoor gekomen was! Dat mijn man te ruw was geweest of zo. Ik heb het echt wel 5 keer gevraagd in het ziekenhuis. Gelukkig weet ik nu dat een miskraam eigenlijk altijd komt door een foutje in de celdeling. Het vruchtje was gewoon niet goed en mijn lichaam heeft het daarom niet meer geaccepteerd. we proberen nu weer vooruit te kijken en hopen op een mooi 2011!!!
Ik hield nogal van Savana en Pasoa pom, heb dat toen beperkt tot niet meer dan 1 glas Pasoa pom of flesje Savana per week. Meer heb ik eigenlijk niet rekening mee gehouden, roken en drugs gebruiken deed ik toch al niet. Ja, heel zelden een (gezelligheids)sigaretje maar dat was misschien 2x in de maand. Heb gewoon geen nieuw pakje meer gekocht toen we gingen proberen, zaten er nog maar 2 in.. gahaha..