hoi ,ik zou vanavond eigenlijk de laatste pil van mijn strip innemen en daarna ermee stoppen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan!en afgelopen donderdag ben ik hem dus vergeten ,dat is me nog nooit gebeurd in die 13 jaar dat ik hem geslikt heb!dus heb maar besloten om gelijk te stoppen.ik vraag me alleen af wanneer ik nu ongesteld moet worden,als ik vanavond gestopt zou zijn zou ik het ongeveer a.s zaterdag geworden zijn ,maar nu heb ik echt geen idee ik heb gisteren wel heel er migraine gehad en in mijn buik rommelt het aardig.iemand ervaring hiermee? gr mel
Ik denk dat je vandaag of morgen ongesteld wordt. Meestal 3 a 4 dagen na je laatste pil. Ik ben ook een keer een pil vergeten in de laatste week, en ben toen gestopt. Na 3 dagen werd ik gewoon ongesteld . Succes met jullie kinderwens!
Dankjewel voor je reactie dayenne, ,ik heb wel gelijk een andere vraag:als ik nu ongesteld geworden ben,moet ik dan nog wachten tot ik een gewone menstruatie heb gehad of kunnen we er gelijk voor gaan?gr mel
Hoi Mell30, Ze zeggen dat je beter eerst een ongi kunt wachten om te kijken hoe lang jou cyclus duurt maar je kan er natuurlijk ook meteen voor gaan. In ieder geval heel veel succes en hopelijk is het gauw raak Liefs Starry
Graag gedaan Mell. Toen ik stopte met de pil ben ik er gelijk voor gegaan! Zoals Starry al zegt, je kan natuurlijk even kijken wat je cyclus wordt. Maar het zou geen kwaad kunnen om gelijk te beginnen .
ik ben zo en zo benieuwd hoe lang het gaat duren, omdat ik ook heel lang de pil geslikt heb,maar we gaan er gewoon voor ! ik vind het wel heel spannend worden nu hihi!ik ben zo blij!gr mel
Ik kan me voorstellen dat het spannend is! Geniet er maar van, en ik hoop voor je dat het snel raak is!
Dankjewel voor de informatie! ik zal jullie op de hoogte houden!en wie ook bezig is voor een kindje heel veel succes ook toegewenst!gr mel
hoi,nou vandaag dus ongesteld geworden, eerder dan dat ik verwacht had!nog een paar daagjes rustig aan en dan......hard aan het werk zullen we maar zeggen!kan niet wachten.gr mel
Weet je nu dus iig wat dag 1 van je cyclus is Je kan natuurlijk meteen beginnen, kans op tweelingen is de eerste maand ietsjes hoger en als je een lange cyclus hebt kan het nog wel eens stress opleveren de eerste maand, omdat je vanaf dag 28 ongesteld verwacht te worden. Als je dan een cyclus van 34 dagen (op misschien nog langer) hebt, zit je dus jezelf een week zenuwen om niks te maken. Ik zelf het er voor gekozen om eerst een paar maanden mn normale cyclus op gang te laten komen. Maar wij willen in april pas beginnen en ben dus in januari gestopt. Als je precies gestopt bent op het moment dat je er voor wilt gaan is het extra moeilijk om te wachten . Gewoon doen wat je zelf het beste vind. Lichamelijk is het gewoon mogelijk om de 1e maand zwanger te worden, voor je gemoedstoestand is het soms handiger om 1 maanje te wachten Succes ermee iig!
hoi pila79, bedankt voor de info!ja de eerste dag van mijn cyclus is iig bekend ,dat is een mooi begin en verder is het niet zo dat er haast bij is. maar het is welkom!ik ben ook niet van plan om alles helemaal bij te houden ,maar gewoon klussen als we er zin in hebben, en dan afwachten wanneer het raak is!en natuurlijk moet het ook weer niet te lang duren dat is ook niet de bedoeling!maar nogmaals bedankt voor de info en dat jou/jullie wens ook maar snel in vervulling mag gaan!
hallo iedereen! ik heb weer een vraagje:ik ben dus vanavond toen ik moest plassen een klein helderrood bloedpropje verloren en ik had wat veegjes wit rozig slijm (sorry voor de details)ik ben 14 februari gestopt met de pil en 19 februari ongesteld geworden ik heb in de tussentijd( 14februari tot nu )twee keer geklust (laatste keer was afgelopen zondag )en er van uit gaande dat mijn cyclus misschien 28 dagen duurt want dat weet ik dus niet!maar weten jullie wat dit kan zijn (waarschijnelijk ontpillen of zo)wat denken jullie dat het is?gr mell
Ik zou er niks over kunnen zeggen. Maar hou er wel rekening mee dat je cyclus nu heel raar kan doen van wege het stoppen met de pil! Zelf ben ik in juli 2007 gestopt en mijn cyclus is nog steeds niet goed. Ik ben zelf ook halverwege een strip gestopt en toen ongesteld geworden. Daarna duurde het 6 weken. Mijn cyclus is nu nog steeds 4,5 tot 6 weken. Als je het lang vind duren voor je weer ongesteld word, doe je gewoon een test. Ook al ben je niet zwanger, dan weet je dat in ieder geval, dan heb je ook geen valse hoop. Succes!
hoi miez ,ik moet inderdaad even afwachten wat mijn cyclus zal doen.is ook nog niks over te zeggen inderdaad.ik ben gelukkig wel iemand die altijd weinig kwaaltjes heeft ,en wie weet heb ik het geluk dat mijn cyclus ook keurig rond de 28 blijft ,maar we zullen maar afwachten zit niks anders op.ik zie dat jij al in ronde 8 zit , ik hoop dus ook voor jou dat je wens snel in vervulling mag gaan!bedankt voor je reactie en ook veel succes bij alles!gr mell
Hoi Mel, Ik ben eind oktober gestopt mijn pil en heb nu eerst een paar maanden "ontpilt". Mijn cyclus begon met 32 dagen, de maand erop 30 dagen en daarna 28 dagen en dat is zo gebleven. Wij hebben deze maand voor het eerst voor het "echie" gedaan, dus het is best wel spannend. Ik moet volgende week zondag ongesteld worden, en hoop natuurlijk dat ik dat niet wordt. In het begin kwam er bij mij ook nog allemaal troep uit, je wordt er niet vrolijk van, maar na de eerste maand was het al een stuk minder. Ook had ik veel meer last van mijn ongesteldheid dan dat ik dat voorheen had. Ontzettende pijn in mijn buik etc. Maar gelukkig is dat nu ook over! Je lichaam moet er natuurlijk ook een beetje aan wennen, na dik 10 jaar de pil te hebben geslikt (dit was bij mij het geval). Veel succes met klussen! Groetjes!
Hoi ,allereerst bedankt voor je reactie! wat fijn dat je cyclus nu een beetje constant is en wat onwijs leuk dat jullie nou voor het echie gaan!ik hoop voor jullie dat het maar snel raak mag zijn! ik moet zeggen dat wij ook gewoon gelijk begonnen zijn met klussen wat we natuurlijk al deden uiteraard!begrijp me niet verkeerd haha.het is toch wel een beetje zo dat op het moment dat je besloten hebt voor( hopelijk) gezinsuitbreiding ,het ook snel raak is!maar wat wil ik ook na 14 jaar de pil geslikt te hebben!dus we zullen zeker geduld hebben en we merken het vanzelf als het hopelijk zover is!en toch wel lekker als die hormonen langzaam uit je lichaam verdwijnen en je er ook nog is minder klachten aan over houd!tot nu toe valt het ontpillen mij erg mee, en nu maar hopen dat dat zo blijft!dus bij deze jij ook heel veel succes! gr mel