er staan 2 tanden in mijn kin...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arja, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Leuk hoor die tandjes, maar mevrouw geeft mama kusjes en bijt vervolgens keihard in mijn kin. De tanden staan er gewoon in. Dus ik geef een gil, zit ze eerst verbaasd naar me te kijken en gaat daarna keihard lachen. Wat moet je nou met zo'n klein drakie. :) Hoop niet dat het een echt bijtertje wordt die alle en iedereen te grazen neemt.

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hahaha zooooo herkenbaar. Onze spruit heeft ook zo'n tijd gehad, nu gelukkig niet meer (hoop ik :D ). Iedere keer als ze bij me kwam hangen en een kus/lebber op mijn wang wilde geven dan beet ze soms gewoon kei hard in mijn wang (en dat met 8 tandjes). Ik natuurlijk gillen, en hoe harder ik gil hoe lolliger het blijkbaar is ;), de kleine spook. Hier heeft het een paar weken geduurd voor het over was, hoop voor je dat het ook niet zo lang duurd.

3. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Haha, dat zie ik er hier ook nog wel van komen. Ze geeft graag kusjes en haar eerste tandje is bijna door.
    Bijten in mijn borst doet ze ook wel eens, gelukkig niet hard, maar als ik dan auw roep moet ze hard lachen haha!

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Haha ik zal ook echt in een deuk liggen als ze ineens zal gaan lachen!
    Maar de volgende keer dat ze het doet zal ik wel duidelijk maken dat het toch niet mag:D

Deel Deze Pagina