Ik heb zojuist een test gedaan en ben zwanger. Ik heb nu hele dubbele gevoelens... Aan de ene kant lijkt het heel leuk dat mijn kleine schat er een broertje of zusje bij krijgt. Aan de andere kant zitten we in een vervelende financiele situatie door de economische crisis. We zitten namelijk met een dubbele hypotheek en voor mijn man is geen werk (heeft detacheringscontract met uitzendbureau, maar deze heeft geen werk voor hem) en hij heeft geen recht op ww, omdat hij nog wel een contract heeft... Dus geen inkomsten en moet ik alles bolwerken. Dit zorgt natuurlijk voor heel veel stress en eerlijk gezegd staat mijn hoofd nog niet echt naar nog een kindje. Aan de andere kant voel ik me hier ook weer heel schuldig over naar het kleintje. Maar ja...kweet niet hoe ik mij voelen moet... liefs Susy
Hoi Susy, Ja idd een moeilijke situatie, maar wie weet is er over 9 maanden allang weer een oplossing voor dit materiële probleem. In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap en hopenlijk kun je er toch echt van genieten! Een nieuw leven blijft toch iets moois
Daar heb je idd helemaal gelijk is. het is maar een materialistisch probleem. Ik ga echt mn best doen om ervan te genieten, maar is op moment gewoon moeilijk om dat ik stijf sta van de stress. Bedankt voor je felicitaties! Liefs Susy