Dit overkwam mij vandaag... Ik werd er stil van, heb staan trillen, heb nog een paar keer gekeken, toen de bijsluiter nog een paar keer gelezen en toen ben ik gaan huilen. Ik ben zwanger... zo onwerkelijk, en zo vreselijk snel. Volgens mijn cyclus en de geboorteregelingen op internet is de uitgerekende datum 7 juli 2007! Een verdomd mooie datum, maar het maakt me werkelijk waar niets uit... zolang de kleine maar komt!
Het is zeker onwerkelijk. Ik blijf maar kijken naar de test. En er staat echt een plus. Soms geloof ik het niet en zou ik er zo nog 10 testen tegenaan willen smijten.
Morgen moet mijn vriend later beginnen met werken en wie weet wil ik dan toch nog samen een test doen ter controle... heb er immers nog 1 liggen. Was vandaag te eigenwijs en heb het dus alleen gedaan...
Kon je t niet laten? gniffel.. Ikzelf deed de test s morgens rond 11 uur. Ik verwachtte t totaal niet (was de 1ste ronde). Dus rond 14 uur wéér een test ertegenaan gesmeten en uiteraard t zelfde resultaat. Deze ingepakt voor vriendlief... Hij pakte m uit en vroeg.. wat is dit? wat kan ik hiermee? hihi Ik zei 'niks schat, maar je word papa'. Hij was er beduusd maar o zo blij van. Wat was de reactie van jouw vriend?
bij mij is het ook in de eerste echte ronde raak. Voelt heel bijzonder. Vanmorgen had ik buikpijn, was moe en had rugpijn. Baalde enorm. Ik dacht echt dat ik ongi ging worden. Maar toen ik de koffie voor mijn vriend ging zetten werd ik vreselijk misselijk. Ik ging nadenken en besloot om eigenwijs te zijn. Tegen de afspraak in in mijn upje te testen. Waarom? Omdat ik niet een week lang zenuwachtig wilde zijn en mezelf gek maken. Omdat je dan alleen maar meer teleurgesteld wordt. Ik begon met de tampontest.. en die bleef helemaal wit. Ik was tevreden... ging dweilen en zou het uit mijn kop zetten. Maar na het dweilen liep ik als verdoofd naar het kruidvat, kocht een test en ging thuis testen. Een vette plus... Kreeg mijn vriend eerst niet te pakken... dus toen hij EINDELIJK terugbelde toen voelde hij het al aan. Hij is op en top gelukkig en trots...
Geweldig toch!? Ikzelf had alleen wat last van pukkeltjes in mn gezicht en heel erg emotioneel, vandaar de test. Dacht da'k gewoon ff niet lekker in mn vel zat ofzo hihi. Heel veel succes (weer) met testen morgenochtend (terwijl je t eiglenlijk al weet), ik zal voor je duimen (moet er toch vroeg uit).
Stomme vraag... maar is het normaal dat je vage klachten blijft houden als je net zwanger bent. Blijf lage rugpijn houden en lichte buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. En ook mijn benen voelen zwaar aan. Dat zijn echt altijd de klachten die ik heb als ik ongesteld moet worden. Maar ja... die plus zal er toch niet voor niets staan?
Mannetje ligt nog in bed en vindt het allemaal zo bizar. Hij gelooft het bijna niet. Hij denkt dat als we tot donderdag wachten met testen dat ie dan meer zekerheid heeft, hihi. Prima, dan wachten we toch tot donderdag... Die ene plus heb ik al, die kunnen ze me niet meer afnemen. Voel me op een wolk...
Je bent gewoon zwanger, hahah, gefeliciteerd! Als je je opgeeft voor MVM, dan krijg je ook nog es n test. Leuk hoor.