Wiebelbenen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeslin, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ja ik noem ze maar wiebelbenen :)
    Verschrikkelijk vind ik het lig ik lekker op de bank krijg ik me toch een raar gevoel in mijn benen gewoon echt het gevoel dat je moet bewegen of ze eens goed door elkaar moet schudden,kan ze ook gewoon niet stil houden pfffff iemand een tipje voor mijn wiebelbenen.
    Groetjes jeslin

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier ook last van! :( ik heb ook geen idee? ik heb het ook wel eens snachts moet ik er echt uit!

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb er ook last van! Snachts idd erg vervelend! ;)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    je benen omhoog doen zowel als je zit als je ligt ( kussen onder je matras )
    Ik had er ook vreselijk veel last van tijdens de zwangerschap en soms nu nog :(

Er bestaat ook een oefeningetje.
    Maar weet niet meer precies hoe dat ging :-k
    Dan moet je geloof je je hak op degrond zetten en tenen omhoog. Maar of dat de hele oefening was weet ik niet meer hihi.

Wisselbaden schijnt soms ook te helpen. Dus eerst je benen met warm water en dan met koud afspoelen.

Hoop dat een van die dingen bij je werkt. Als je pech hebt dan werkt geen van allen ( net als bij mij ) en is de enigste mogelijkheid : lopen om het vervelende gevoel eruit te krijgen. Of een hele stevige beenmassage door je man ;) ( dat hielp soms bij me )

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja heb ik ook last van...ik noem het onrustige benen ;)

Deel Deze Pagina