Ja ik noem ze maar wiebelbenen Verschrikkelijk vind ik het lig ik lekker op de bank krijg ik me toch een raar gevoel in mijn benen gewoon echt het gevoel dat je moet bewegen of ze eens goed door elkaar moet schudden,kan ze ook gewoon niet stil houden pfffff iemand een tipje voor mijn wiebelbenen. Groetjes jeslin
je benen omhoog doen zowel als je zit als je ligt ( kussen onder je matras ) Ik had er ook vreselijk veel last van tijdens de zwangerschap en soms nu nog Er bestaat ook een oefeningetje. Maar weet niet meer precies hoe dat ging :-k Dan moet je geloof je je hak op degrond zetten en tenen omhoog. Maar of dat de hele oefening was weet ik niet meer hihi. Wisselbaden schijnt soms ook te helpen. Dus eerst je benen met warm water en dan met koud afspoelen. Hoop dat een van die dingen bij je werkt. Als je pech hebt dan werkt geen van allen ( net als bij mij ) en is de enigste mogelijkheid : lopen om het vervelende gevoel eruit te krijgen. Of een hele stevige beenmassage door je man ( dat hielp soms bij me )