kan iemand mij helpen aub ..!!?? op 14 okt was de eerste dag van mijn menstuatie mijn cyclus duurt 28 dagen dus op 28 okt heb ik eisprong gehad en op 29 okt heb ik gevreeen met me man maar hij kwam per ongeluk in me klaar. betekent dat ik nou wel zwanger ben..???!!!
Zou kunnen, maar je weet het pas zeker als de datum dat je weer ongesteld moet worden voorbij gaat zonder dat je ongesteld wordt. Even een test halen voor over een week of 2 dus... Maar ik denk dat dit topic niet in de lounge thuishoort eigenlijk
ik ben nieuw hier dus weet nie hoe dit allemaal in elkaar zit. ik heb helaas geen ander keus ik moet afwachten.. bedankt
ik zou t eigenlijk nie erg vinden want ik heb al een jongetje van 1 jaar maar omdat ik moeilijke zwangerschap en bevalling achter de rug heb ben ik bang dat t opnieuw gaat beginnen..
Als je seks hebt zonder anti-conceptie kan je zwanger worden. Terugtrekken voor de werkelijke zaadlozing is overigens absoluut geen waterdichte vorm van anti-conceptie, als je niet zwanger wilt worden, zou ik dan ook voor iets anders kiezen. Wat betreft het nu zwanger zijn: dat is gewoon afwachten totdat je kan testen/ je ongesteld wordt. En voor ervaringen, tja, ik denk dat de meeste vrouwen zwanger raken omdat hun man een hoogtepunt krijgt terwijl hij zich in hen bevindt. Ik denk niet dat spermatjes een verschil maken tussen expres en per ongeluk.
je kan zwanger zijn maar net zo goed niet zwanger zijn. Sommige worden gelijk zwanger om de eirensporong omdat sperma kan 7 dagen leven > dat is als jullie beide super gezond daar binnen zijn. Maar de meeste zijn niet zo snel en makkelijk zwanger. Enige wat je kan doen is wachtent ot je menstruatie moet beginnen. Je kan kruidwat test kopen 2 voor 5 euro meeste betrouwbare en testen op de 12e en 14e dag na je eirensprong (seks). Of reken gewoon 28 dagen van je laatste menstruatie als die +-2 dagen verschillend en test ook. Als je super super lichte streepje gaat zien- ben je zwanger ook het is erg licht. Wacht dan nog even een week en kan je zekere test nemen want in vele gevallen komt menstruatie toch wel door.
Ik lees nu pas dat je al kindje hebt: nou als je bij 1e snel zwanger werd kan je hier ook grote kans erop hebben! erg dom om geen kinderen willen maar geen anticonceptie gebruiken... maar ja ah mijn vriendin was ook zwanger in 1 keer raak met bijna wild vreemde toen zij 30 was " haar excuus was dat met haar huidige bf is 6 jaren nooit gelukt ( maar niet iedereen heeft slechte sperma hoor!). Toen had zij al kindje en waren ze getrouwd toen dacht iedereen nog die hebben wat geleerd, nee hoor: halfjaar later was zij weer zwanger per ongeluk (haar excuus was dat iemand haar zei dat zolang zij borstvoeding heeft geen eirensprong mogelijk ) haha! En dan denkt iedereen hoe dom kan je zijn met 32 jaar oud en twee HBO opleidingen, nou ja zo dom dus.
Tja er zit volgens mij niks anders op dan anderhalve week afwachten en dan gaan testen... Je hebt al een kindje, dus niemand hoeft jou uit te leggen hoe dat werkt met bevruchting ed. Het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent, je ei kan ook een dagje later zijn geweest... Als je liever geen kinderen meer wilt, zou je eens bij de HA kunnen vragen voor types anticonceptie waar je wat langer mee kunt zoals een spiraaltje? Mocht blijken dat je niet zwanger bent he natuurlijk Veel succes!
Nou nou. Elkaar meteen maar dom noemen is ook wel wat. Heel slim is het niet, maar het is gebeurd. Je zult nog even moeten wachten met testen. En mocht het kindje toch wel welkom zijn.. Niet iedere zwangerschap is hetzelfde. Misschien is het dit keer wel iets makkelijker?
piccolina@ bedankt voor je tips ga ik zeker morgen doen :)) ik heb een zoontje van 1 jaar toen had ik mijn spiraal verwijderd gelijk een maand later was t geraakt. 2 maanden geleden moest ik mijn spiraal weer verwijderen omdat t nie meer goed zat het gaf me ernstig pijn kon nie meer volhouden dus daar moest t verwijderd worden. en de medicatie kan ik nie omgaan ik vergeet elk x ik moet even wachten voor een spiraal omdat ik een klein wondje heb aan me baarmoeder die moet van zelf genezen maar de meeste denken dat t geraakt is, op zich zou ik t echt nie erg vinden maar wat ik allemaal heb meegemaakt is nie te vergeten 3x opgenomen door uitdroging 1x zwangerschapvergiftiging ook opgenomen 1x vroeg geboorte risco oplopen weer opgenomen en ik moest bevallen omdat de navelstreng 2x was omgedraaid aan de hals van me kleine die was bijna dood.. zo zit t een beetje .. maar toch bedankt voor jullie al reacties