Sinds ik zwanger ben heb ik 3 keer gedroomd dat ik een miskraam kreeg. De eerste keer vlak voordat ik wist dat ik zwanger was en de afgelopen week 2 keer. De omgeving is telkens anders, maar het bloed en de nachtmerrie blijft. Het geeft me zo'n rotgevoel. Ik heb een miskraam gehad in december en ben zo bang voor herhaling. Herkent iemand dit? Liefs bd
Hoi Bigdream, Ik heb de dromen die jij hebt ook. Ik denk omdat ik heel bang dat ik weer een mk krijg. Ik heb ze bijna iedere nacht en probeer ze zoveel mogelijk uit m'n hoofd te krijgen maar dat lukt niet altijd. Waarschijnlijk ben ik er onbewust ontzettend mee bezig. We houden de moed er in! Liefs, Tamara
Ik heb tijdens deze zwangerschap wel al 4 keer gedroomd dat ik een miskraam had, ook doordat het de vorige keer zo was. Het is blijkbaar iets waar je onbewust veel mee bezig bent he. liefs juni
ik heb nooit een miskraam gehad, maar toch droom ik er regelmatig over. Nu verder in de zwangerschap droom ik over dood geboren kindjes en dat soort dingen. Volgens mijn VK komt dat vaak voor.
Lieve meiden ik ben blij met jullie antwoorden, maar nog niet geheel gerustgesteld. Volgende week de echo, ik hoop dat dat meer rust geeft! Ik heb nog een vraag, heb vandaag nog een test gedaan in de hoop dat dat even meer zekerheid zou geven maar het teststreepje was een stuk lichter dan vorige testen. Nu voel ik me helemaal zo rot. Liefs
Vorige vraag kan weg er nog een test tegenaan gegooid en deze was wel even donker. Ik ga het gewoon proberen los te laten, word hier helemaal gek van! Nog een week en dan de echo! Daar ga ik naar uit proberen te kijken! Liefs
meid boven je avatar staat "'dankbaar voor nieuw wonder'' denk daar aan meid! kusssss jij bent ook een schatje!
ik heb dit de eerste maanden continu gedroomt en werd er ook angstig van en controleerde meteen bij het wakker worden of ik bloede. ik heb hiervoor een mk gehad maar het rare is dat ik toen totaal geen bloedverlies ofzo had gehad dus dit vond ik nog enger aan me dromen. zoals je aan me banner ziet gaat alles toch goed dus voor niks zo angstig geweest. van de week had ik weer een enge droom, ik had me buik opengemaakt om naar me baby te kijken en kreeg hem niet meer dicht met alle gevolge van dien. nou ja ik werd toch bezweet wakker terwijl dit dus echt niet mogelijk is.
Bigdream, probeer er wat vertrouwen in te hebben. Steeds zwangerschapstesten doen zou ik niet doen, daar wordt je misschien nodeloos ongerust van. Ik zal duimen dat het goed gaat en dat je volgende week een mooi kloppend hartje ziet! juni
he meid, vervelend dat je constant deze dromen hebt. Probeer er maar niet te veel aan te denken. Ik hoop dat komende week snel omvliegt voor je! Liefs Marie