Hoi allemaal, Dit is mijn eerste ronde met clomid en ik zit nu op 16 dpo. Ik heb eergisteravond voor t laatste een zws test gedaan (14dpo dus) en die was omowit. Nu heb ik verschillende symptomen gehad, die natuurlijk ook bij een naderende menstruatie kunnen horen. -Vanaf 1 dag voor de eisprong tot nu; enórm veel witte vloed -zere/grotere borsten en tepels vanaf dpo tot nu -misselijk, overgeven en niet kunnen verdragen van voeding vanaf 5dpo ofzo -pukkeltjes sinds 14dpo -ietsjes aangekomen op 13dpo Maar waar mijn vraag eigenlijk over gaat: op 14dpo had ik wat menstruatie kramp, af en aan. Dat ging ook steeds maar weg. 15 dpo t zelfde en toen 's avonds t nog even gezellig gemaakt. Na t vrijen echt enorme, enorme buikpijn. Onderin mn buik, mn rug, mn benen en zelfs mn vagina deed zeer. Ik wist niet hoe ik t had en kon niet bewegen van de pijn. Pas na wat pijnstillers, een TENS op mn buik, warmtedeken, hete pittenzak en een goede dosis afleiding begon t wat te zakken. Ik heb mn halve onderbroek volgeplakt met maandverband omdat ik verwachtte snachts een waterval te genereren. Maar... Nu nog steeds niks. Volgende dag dus en mn menstruatie kramp is weg. Ik had vroeger altijd last van mn bovenbenen en dat is nu ook weer weg. Alleen nog een onbestemd gevoel in mn onderbuik. Verder geen spoortje bloed te bekennen en ik durf geen test te doen want die is toch negatief.. Ik wil nu gewoon door kunnen voor ronde twee (of zwanger zijn). Oh ja, tijdens de heftige buikpijnaanval van gisteravond kon ik met mijn hand de krampen in mn buik (baarmoeder?) gewoon echt voelen! Zelfs mn vriend voelde t! Wat denken jullie? Heeft iemand een soortgelijk iets gehad en wat kan dit zijn? Gewoon een lange LF? VMK? Of heel misschien toch zwanger met een late innesteling?