even een klein stukje over mij zelf ik heb 13 januari een miskraam gehad 27 februari ben ik ongesteld geweest voor de eerste keer naar de miskraam nu heb ik sinds gisteren heel helder echt een klein beetje bloed met afvegen echt licht roze bloed heeft iemand enig idee wat dit kan zijn het kan nog geen volgende menstruatie zijn want dat is te vroeg zelf ben ik nachten misselijk en slaap ik slecht maar voel me niet net zoals de afgelopen zwangerschap wie kan me helpen en weet wanneer ik kan testen
Dan moet je uitgaan van de 27 als eerste dag nieuwe cyclus. Als je 28 dagen aanhoudt dan kan je 28 dagen na de 27e testen. Dus rond de 27e maart. Maar door de miskraam kan de boel ook nog wat ontregeld zijn ook al ben je al een keer ongesteld geweest. Dus helaas toch nog even zenuwachtig afwachten. De kans om zwanger te raken gelijk na een miskraam is wel groot weet ik uit ervaring
oei nog 14 dagen wachten voor het testen ai dat word ene lange wacht dagen .. maar wat zou die kleine bloeding kunnen zijn geweest kan dit een innesteling zijn ?
Ik denk ook eerder van ovulatie. Innestelling is denk ik nog te vroeg. Meer dan afwachten zit er niet op.
ja eens, innesteling is wel erg vroeg. Zal eerder ovulatiebloeding zijn. bij een cyclus van 28 dagen, heb je rond 14 dagen je ovulatie, en rond 21 dagen een eventuele innesteling en dan kan je rond 28 dagen testen. Maar na een miskraam kan je cyclus ook gewoon van slag af zijn denk ik? Even afwachten..
nog steeds afwachtende hier om te kunnen testen vandaag getest maar negatief kan ook nog niet is veelste vroeg al een paar dagen gigantisch misselijk en ruik van alles maar wil niet meer vast houden aan het feit dat ik zwanger kan zijn om eigenlijk bang te zijn dat het mis gaat heeft iemand hier ervaring mee
Ik weet hoe het is. Die bloeding van laatst leek mij ook een ovulatiebloeding. Dat kreeg ik ook opeens vorig jaar na een miskraam. Nog nooit eerder gehad. Sowieso ben je te vroeg met testen. Ga wel voor je duimen want snel zwanger raken na een miskraam is mogelijk. Succes
Hay! Was je tijdens je zwangerschap ook misselijk em rook je toen ook veel? T duurt namelijk soms wel even voordat t hormoon weer uit lijf is! Zelf was ik bang dat ik weer zwanger was 3 maanden na de bevalling ( is natuurlijk anders omdat de zwangerschap uitgedragen is) dus ik belde de dokter en zij legde mij uit dat ondanks dat ik al ongesteld was geweest er nog best wat hormoon in mn lichaam kon zitten. Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon lekker zwanger bent en goede plakbeeb hebt! Succes met wachten nog ffies!
wel misselijk en last van mij borsten nu ben ik gewoon heel de dag en nacht door misselijk en ruik ik van alles en zelfs vanmiddag met onze vaste prik om een gebakken visje te eten op zaterdag dat ik de lucht niet kon verdragen . nu heb ik geen last van mijn borsten zoals de vorige keer . het is allemaal erg verwarrend heb het ook de hele tijd bloedje heet ik snap er echt werkelijk niets meer van wat er met me aan de hand is ik voel me mezelf niet ben snel geïrriteerd en dit soort dingen heb ik werkelijk nooit voor mijn ongesteldheid dan heb ik alleen gigantisch last van me bovenbenen en dat heb ik nu totaal niet .
vorige week twee dagen vreselijke buikpijn gehad en krampen dat mijn menstruatie er aan komt alleen is het weg gebleven en een zwangerschapstest is negatief hmmmz ondertussen alleen nog klachten van vele zuren en af en toe misselijk met opstaan ook kan ik dagen lang slapen