Soms zit het mee en soms... Ik zit al vanaf 12 uur te wachten op testen (ik had van die vroege testen besteld) en ik moest plassen maar dacht nee, effe wachten tot Selektvracht is geweest en net om drie uur dacht ik nou sorry hoor ik ga plassen want die komen niet meer... denken jullie trek net door gaat de deurbel hahahahahaha Voor me staat nu een hele grote mok thee hahahaha ik lig werkelijk in een deuk!
ach ach..zal je altijd zien! hopelijk werkt de thee..anders water misschien?! succes in ieder geval! x.
Ja was ik van plan maar dacht ja stel dat ze vandaag niet komen, kwamen gisteren namelijk ook al niet opdagen hahaha en ik wist ook niet hoelang je dat kunt bewaren. Ach strakjes maar of vanavond en anders morgenochtend hoor...
Hahahaha! Wat droog zeg! Ik zie het helemaal voor me! Jij helemaal opgelucht omdat je zo nodig moest de wc doortrekken en dan op de achtergrond DING DOOOONNGG! HAHAHA
Hihi, het is inderdaad wel grappig, enigszins zuur alleen... Zou toch tot morgen wachten, als je zo vroeg test zou ik het écht met ochtendurine doen... Liefs, Mrs Hair
hahah nee te druk. Moet nu eerst pakketten wegbrengen (heb een webwinkel meerdere zelfs) en boodschappen doen maar zal nog even een glas limonade nemen voor ik weg ga hahah
haha lekker irritant! maar niet teveel drinken voor het testen he! dan kun je ook negatief testen. Hoop dat je snel weer moet plassen en dat je dan wel de test kan doen
En...en...al geplast??? (Nee hoor, ben helemaal niet nieuwsgierig) Maar al ruim 15 jaar bezig pffff hoop dat het heel snel raak mag zijn!!!
hahah nee nog niet. Strakjes, ga rond vijf uur naar boven na het werk even douchen enzo en dan doe ik denk ik even de test. (een van de testen heb er maar meteen meer gekocht hahaha)
whhawhwaa zie het ook helemaal voor me idd hihihihihi maar wel balen voor je test.. ik zou nu wel wachten tot morgen ochtend zodat je met ochtend urine kan testen.. Ben benieuwd meis! Succes!
Test was hartstikke negatief, niet eens een vaag streepje te bekennen. Dit was zo'n test die je 6 dagen voor je overtijd bent of 10 dagen na de gemeenschap kunt doen....dus tja... Ik wacht nu lekker tot volgende week woensdag en zie wel of ondertussen die rode duivel langskomt of niet...:x
welke test was dat precies dan? Dat is echt jammer dat hij negatief was. maar misschien met ochtendurine proberen? Ik hoop dat je niet ongesteld word
He nee...wat balen zeg... Hoop echt voor je dat je gewoon te vroeg was en dat je over een paar dagen alsnog een mooie positieve test in handen mag hebben!!