klopt het dat als je teveel met de bevalling ebzig komt ( zo van het moet niet te vroeg komen enz) dat et de bevalling JUIST kan opwekken?
Nee denk het niet... maar uhhh zie dat je al 38 weken bent... mag het nog niet komen dan? Wil je de 42 weken volmaken?
nou het hartje van ons kind is niet helemaal in orde, dus elke dag die het binnen blijft zitten is beter..
o, op die manier... sorry... Wat gaan ze er aan doen dan? want het hartje is toch al lang klaar met ontwikkelen... Maar ik geloof echt niet dat als je er mee bezig bent dat het dan eerder komt hoor.....! Het kindje geeft zelf dat seintje af... en dat heb je echt niet in de hand!
jah bij de 20 weken echo is een aangeboren hartafwijking geconstateerd.. het zogenaamde eenkamer hart en er gaat te weinig zuurstof/bloed van hart naar longen.dit is met verschillende operaties te verhelpen maar 100 % zeker weten ze dat pas na de geboorte..vandaar dat het het beste is om eht zolang mogelijk binnen te houden, in ieder geval tot 40 weken..
pjew, heel veel sterkte gewenst, zeg! Maar ik denk niet dat je echt weeën zult opwekken, door er over te denken. Hoewel: proberen te ontspannen is natuurlijk altijd beter, maar kan me voorstellen dat dat niet zo goed lukt...
jah het ontspannen lukt wonderbaarlijk goed eigenlijk..maar had dit ergens gelezen dat doro dat je er in je hoofd teveel mee bezig bent het de bevalling zou kunnen opwekken..nah morgen weer naar de gyn dus dan horen we wel weer hoever het al is ingedaald..
Abbey Wens je heel veel sterkte toe... want het lijkt me toch echt rot (wilde even andere woorden gebruiken) als zoiets geconstateerd wordt... Daar ben je als ouder toch bang voor... (heb over 2 weken mn 20wk echo en hoop echt dat alles ok is).. je zal nog wel een zware tijd tegemoed gaan, want ook al is het te verhelpen met operaties... het is zo rot dat je kindje zoiets moet doormaken.... Nogmaals heel veel sterkte jij en je man/vriend en ik hoop dat je de 40 weken ruim vol maakt! dikke knuffel, Ramona
ik denk idd niet dat je daarmee de bevalling zal opwekken hoor.... want iedere as moeder denkt in de laatste maanden veel aan de bevalling en toch zijn er zat kids die de 40 + weken halen! Ik hoop voor jullie dat je bevalling voorspoedig mag gaan verlopen en dat jullie kindje straks goed geholpen kan worden en dat jullie daarna lekker van hem/haar kunnen gaan genieten! succes en sterkte!