hoi meiden..... Even een vraagje: ik heb sinds gister een soort vreemde steken onder in m'n buik rond de vaginale steek!? (best wel gemeen) Maak me toch een beetje zorgen..... Ook heb ik soms steekjes in m'n zij (zowel links als rechts) Heeft iemand anders dit ook gehad en kan je me dan vertelle n wat dit betekend...... Liefs en xxx
Ja hoor, dat zijn je banden! Niets aan het handje maar wel heel irritant. Kan gemeen zeer doen. Maar je baarmoeder is aan het groeien en daar moet ruimte voor gemaakt worden. Ik had het als ik moest niezen.. hatsjie.. AU! Zolang de steken snel weer wegtrekken en je geen bloed verliest (helder rood) dan is het allemaal heel normaal! Nog gefeliciteerd hè?
Dank je wel! Ben er ook erg gelukkig mee! Het stelt me weer gerust om te lezen dat het er bij hoort....... Liefs en jij veel suc-6 lees dat je nog maar even moet......
bandenpijn! erg vervelend maar niks aan te doen.... ik had het heel erg als ik moest niesen, ging door de grond van pijn! gelukkig is het wel minder geworden!