In navolging op 'Wat eten we vandaag?' Waar heb jij nu trek in? Manlief zit bugles te eten, maar ik ruik popcorn? Dus nu heb ik trek in popcorn!
Ik heb trek in die zee banket chocolade .. Hoe ik daar bij kom geen idee, heb er gewoon zooooo veel trek in ... Ik neem nu maar ff een advocaat chocolade eitje maar dat is niet zo lekker als je zee banket wilt hebben
Had trek in chocola, had nog een soort van toblerone thuis, maar die heeft manlief dus al opgegeten!!! Hij vroeg niet eens of ik een stukje wilde!
Maakt mij niet uit.. als het maar eetbaar is.. ( doe aan de lijn ) Maar een kinder bueno zou er wel in gaan! Jummie..
Slagroomtaart of een shoarmaschotel met heel veel knoflook maar doe aan de lijn dus net toch maar tegen de honger een krentebolletje gepakt ...
in karamel thee en wortels.... 3x raden wat ik hier aan t weg werken ben! Ben net bugs bunny...en JA ik heb ook die tanden ja
Mijn man heeft net de frituurpan aangezet. Maar aangezien ik zo op bed ga wou ik niks.... Maar nu ruik ik het eten en heb ik heeeeel veeeeel zin in frikandel....