F-getal zal niet helpen want hij heeft geen goede actieve partitie. Zover als de IT-r aangeeft komt ie niet. Dat er niks bij in de doos zit is vreemd. Ze hebben toch geen kale laptop aan je verkocht? Ken je als winkel niets doet niet handig persoon die wel eens van de hirens boot cd heeft gehoord. Daarmee kun je kijken of er ergens windows op staat en kun je de harde schijf als opstartschijf activeren. Over vista hoef je het met pc van nu niet meer te hebben. Succes!
O wat frustrerend en zoooo herkenbaar! Wij hebben een jaar terug een Acer gekocht, hebben werkelijk waar 3x een nieuwe gehad voor we een goede hadden!
Wat vervelend! Wij hebben een keer ook zoiets gehad. Hadden we een nieuwe laptop gekocht, eenmaal thuis gekomen bleek er een wachtwoord op te zitten Bleek dat die laptop al eerder verkocht was en terug gebracht was, dus geretouneerd. We hebben toen een nieuwe gekregen.
Wij hebben het ook een keer gehad bij de m-markt. Een nieuwe laptop en thuis viel die steeds uit. De dag erna terug gegaan en we kregen meteen een nieuwe.
haha dat hebben wij ook gehad!! er stond zelfs allemaal informatie over n bedrijf op, facturen enz. heel erg slordig!
Jeetje meiden wat lief al die reacties en hulp.. We hebben inmiddels al een handig mannetje gebeld en de F8 en F9 knoppen doen helemaal niets.. Hij wilde wel langskomen om het na te kijken, maar ik heb gezegd dat ik maandag gewoon terug ga.. Ik vind het gewoon niet kunnen dat een laptop het na een paar uur al niet meer doet.. Ik bedoel, ik betaal er toch flink voor dan ga ik er van uit dat ik zelf niet moet gaan uitdokteren hoe dat ding het weer normaal gaat doen.. We hebben een Packardbeel Easynote TJ75-JN gekocht.. Duidelijk uitgelegd wat we voor een laptop wilde hebben, windows 7 zat er al op.. We moesten alleen nog een Office pakket installeren, maar dat laat ik door een vriend doen, scheelt 100 euro.. Toen we hem voor de eerste keer opstarte zijn we netjes door het programma heen gelopen, hebben netjes alle stappen opgevolgd.. Alles deed het ook, internet enz.. Nu dus niet meer.. Helaas geen koopzondag hier.. Had ik ook al voor gekeken.. Morgenvroeg gaat ie hier om 11 uur open, dan ben ik de eerste.. En ik ga er dus niet mee akkoord dat dat ding 2 weken weg moet voor reperatie, ze maken het maar.. Dus duimen maar, ik heb er zelf de balen verstand van, maar mag hopelijk wel verwachten dat een laptop van 650 euro werkt als ik hem nieuw koop bij de M-markt.. Bedankt voor al jullie hulp, ik laat morgen weten hoe het is afgelopen!
Als je gelukt hebt, dan krijg net als wij gelijk een andere aangeboden. Wij hadden toen ook binnen een week problemen! Kregen steeds een screen of death....en konden m gelukkig omruilen voor een nieuwe
je hebt er gewoon al 1 gekregen die al gebruikt was. En dat mensen hem hebben terug gebracht. Dat gebeurd zo vaak bij de mediamarkt. Jammer dat ze vandaag niet open zijn bij jou in de buurt. Hier wel.
Laat je niet afwimpelen meid! Vraag ook direct naar de filiaal manager. Ga er niet mee akkord om met "maar" een verkoper te praten. Ik zou als ik jou was echt voet bij stuk houden en zeggen dat je OF je geld terug wilt OF dat ze je nu een nieuwe geven inclusief office geinstalleerd. Ik ken je persoonlijk niet en weet niet of jij het type persoon bent dat erg overtuigend en zelfverzekerd overkomt, maar dat is "key" in een situatie als dit. Oefen desnoods thuis voor de spiegel met vriendelijke maar dringende toon wat je gaat zeggen. Heel veel succes meid!
Jee wat een ellende zeg, denk je ff achter je nieuwe lappie te gaan zitten, doet tie het niet meer!!Idd morgen gewoon terug gaan en ik denk dat ze niet moeilijk doen hoor, is toch een aardig bedrag wat je hebt uitgegeven, lijkt mij wel dat ze er wat aan kunnen doen.
Hallo! Achter onze nieuwe laptop kan ik dit bericht posten met positief nieuws.. Hij is gemaakt! Vraag me niet wat er nu precies aan was, er werden zoveel woorden gebruikt waar mij de oren van gingen klapperen.. Het belangrijkste is dat hij het weer doet en dat we er eindelijk van kunnen gaan genieten! Bedankt voor al jullie berichten en aangebode hulp, ik ga er vanuit dat hij het nu gewoon goed blijft doen.. Mediamarkt heeft me igg goed geholpen, deden niet moeilijk.. Het heeft wel ander half uur geduurd, maar goed dat neem ik voor lief..
Fijn dat hij gemaakt is. Tja, en je kunt niet alle Media Markten over 1 kam scheren he. Het ene filiaal werkt soms net ff iets anders dan het andere filiaal! Hangt ook van de leiding af hoor.. Maar fijn dat hij het weer doet..
Nou helaas, nadat ik de laptop vanmiddag even had uitgezet om te gaan strijken en ik hem na een uurtje weer aanzette starte hij netjes op maar ik kwam nergens meer op, ik kon klikken wat ik wilde maar kwam niet op internet en niks.. Ik dus razend.. Poeh had dat ding echt bijna wat aangedaan.. Spullen weer ingepakt en weer richting M-markt.. Man moest al lachen toen ie me weer zag, ik zei al: ik begin echt spijt van mijn aankoop te krijgen.. Die man zegt ook, ja dit is niet normaal en haalde fijn een nieuwe voor me.. Eenmaal thuis, ik denk nu ga ik in alle rust weer rustig door de programma`s heen lopen die er opgestart dienen te worden voor eerste gebruik.. Dus Norton 60 dagen gratis geinstalleerd, Office 60 dagen gratis geinstalleerd en ja hoor, ik kon weer op internet en alles deed het netjes.. Ik denk nu zet ik hem weer even uit en dan weer opstarten, eens kijken of ie het goed blijft doen.. Nou..Woest, huilen ik had het niet meer.. Kon ik weer nergens op of in.. Ik snap er de hondsbale van.. Heb ik alles netjes opgevolgd en nu doet ie het weer niet.. Ik heb me inmiddels weer bijeen geraapd en ben nu echt aan het denken of Ik dan misschien iets verkeerd heb gedaan.. Maar heb werkelijk geen idee, heb alles netjes opgevolgd, dan zou het toch ok moeten zijn, toch?? Ik ben nu even een recovery cd aan het branden want dat gaf die man nog als tip mee.. Voor het geval hij in de toekomst terug gezet moest worden.. Maar nu.. Ik weet het echt niet meer, zou het misschien aan de gratis versie van Norton of Office kunnen liggen? Deze kreeg ik gratis bijgeleverd bij de laptop, die zijn dan 60 dagen geldig en dan moet je ervoor betalen.. Heeft iemand een idee, want ik weet het echt niet meer!!
Ja ik denk ook dat als vriendlief dadelijk thuis is dat hij morgen terug gaat na de mediamarkt en gewoon het geld terug gaat vragen.. Want dit is natuurlijk waanzin, ben al vanaf half 11 vanochtend in de weer met een laptop en ben het echt zooo beu..
Dan zou ik morgen dat kreng terug brengen en een andere kopen. Dat schiet zo echt niet op toch? Wat voor één is het eigenlijk? Of heb je dat al ergens gezegd? Zal eens even terug lezen.