Er vliegt hier zo iets door de kamer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Amigo1985, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Packardbeel Easynote TJ75-JN hebben we gekocht..

Vriendlief heeft net gebeld, die gaat er morgen weeeer mee terug..

2. Lijkt wel of er een software probleem is, die gelijk die hele serie treft!!

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ja dat zei vriendlief ook al.. Is toch om raadgek van te worden..

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ik koop zowiezo bijna geen elektronisch bij de media , heb toen een camera gekocht daar en na een paar maanden kapot .

2x heen gegaan voor reparatie en nu is hij weer stuk maar garantie was er vanaf dus nu zit ik mooi met een camera die het niet doet .

Flits doet het niet meer , en als ik het probeer dan slaat hij in storing .

Ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt , want net als de meeste hier zeggen media markt is gewoon een dikke flut .

5. @ Kim1990 .Maar als het een softwarefout is vanuit de fabriek, dan kan Media Markt hier ook niets aan doen!!

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ingrid , nee dat is zo maar ik vindt dat ze niet moeilijk behoren te doen met het terug nemen .

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Denk idd dat het aan de software ligt.. Ik heb toen straks office eraf gegooid en een systeemherstel gedaan.. Hij doet het nu, ook als ik hem aan en uit zet.. Dus denk toch dat het aan de bijgeleverde gratis office software ligt..

Maar goed, we kunnen ff vooruit nu..

8. danip

danip Niet meer actief

Als het nog steeds hetzelfde probleem is als toen je hem voor het eerst terug bracht dan heb je nu nog recht op garantie. Kijk anders eens op www.consuwijzer.nl Daar kun je precies zien hoe garantie werkt. Je hebt vaak recht op veel meer dan je denkt.

Deel Deze Pagina