Vandaag voor het eerst naar verloskundige...spannend

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anja136, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Ik heb vanmiddag mijn eerste intake gesprek bij de verloskundige. Omdat we niet zeker weten hoe ver ik ben 5 of 9 weken, wordt er ook meteen een echo gemaakt, vind het nu al superspannend.

Ben afgelopen weekend 1,5 kilo afgevallen, door misselijkheid. Nu heb ik overgewicht, dus wat kilo;s eraf kan geen kwaad. Maar wil toch even wat vragen daarover stellen aan haar.

Vrijdag is moeders voor moeders bij me geweest en die weet haast zeker dat ik al 9 weken ben gezien mijn heftige verschijnselen. We zullen wel zien. Wie doet er nog meer mee met moeders voor moeders.

Vanavond gaan we het de aanstaande opa's en oma's vertellen. Mijn moeder moet huilen, dat weet ik nu al, ik dan waarschijnlijk ook.

Nou dames ik hou jullie op de hoogte.

xx

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Veel succes Anja! :)

groetjes Inger

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey, hoe is het gegaan? ben heel benieuwd :)

4. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Hoi hoi
    we zijn gisteren geweest. Op echo was nog niet veel te zien en ze schatte het op 6 weken. Dus daar gaan we dan ook maar van uit. Dat betekent dat ik 26 mei ben uitgerekend.

Wel raar hoor, zo'n ding op je buik en al die vragen, vond het erg heftig.

Gisteren onze ouders op de hoogte gebracht, nou die zijn natuurlijk in de zevende hemel. Vooral mijn ouders, want ik ben enig kind en dit wordt hun eerste kleinkind.

Kortom een emotioneel dagje en ik ben nu ook helemaal uitgeput, gelukkig wel goed geslapen.
    x

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gefeliciteerd! geniet er maar van ;)

Deel Deze Pagina