Held van Nederland

Discussion in 'De lounge' started by Loeki2, Dec 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Toevallig zag ik gisteravond het laatste stukje van Hart voor Nederland met de uitreiking van de prijs 'held van Nederland' Deze ging naar de dames uit Marrum die met hun paarden de kudde van het wad haalden.

Nu was ik helemaal verbaasd toen ze deze prijs gaven aan de EIGENAAR van de dieren 'want die had ze niet in de steek gelaten'. Toen brak mijn klomp, als die man zijn dieren bijtijds van het wad had gehaald waren er niet 12 dieren verdronken en was de reddingsactie helemaal niet nodig geweest, of heb ik nu iets gemist?

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat meen je niet? :confused: :confused:

3. Claudia32

Claudia32 Actief lid

Nov 12, 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Ja vond het ook raar dat ze dat deden.
    De paarden zouden in eerste instantie toch ook naar het slachthuis zijn gegaan of heb ik dat weer verkeerd gelezen?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja, volgens mij wel, maar ik neem dat er nog een strafrechtelijk onderzoek loopt naar die man voor het verwaarlozen van zijn dieren en dan wordt HIJ de held van Nederland, nou daar zijn we dan mooi klaar mee. Heel zuur voor iedereen die op de amazones gestemt heeft en ook heel zuur voor de andere genomineerden, want als je van zo'n man moet verliezen zijn de helden in Nederland niet veel waard. Verbaasd me dat HvN hier aan meegewerkt heeft, als ze een beetje ruggegraad gehad hadden, hadden ze dit geweigerd.

5. Claudia32

Claudia32 Actief lid

Nov 12, 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Dan hadden ze de prijs beter naar één van die andere helden kunnen doen.
    In mijn ogen zijn ze allemaal helden hoor!
    Dus ik snap niet dat ze er een wedstrijd van hebben gemaakt..... :rolleyes:

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Voor mij hoeft zo'n prijs ook helemaal niet, maar dit vind ik wel het andere uiterste, dat je een prijs krijgt voor het verwaarlozen van je beesten.

7. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Vind het ook maar raar! Die man heeft niks voor zijn dieren gedaan en wilde ze inderdaad naar de slacht brengen! Misschien moeten we massaal ons beklag gaan doen bij SBS?

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jaaah goed plan... Is toch niet normaal? Heb even wat gezocht: hart@sbs.nl

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou ik heb niet eens gestemd, maar zelfs ik zou hier wel over willen klagen. SBS6 en De Telegraaf hebben echt niet begrepen waar het hier om gaat.

10. lolifantje

lolifantje Actief lid

Nov 2, 2006
    102
    0
    0
    Ik heb inmiddels mijn protest gemaild!

Share This Page