we zijn dit jaar met een 2e hands tent op vakantie geweest. Op zich goed bevallen, maar we hebben hem weer verkocht. We vonden het toch te klein en hadden wat andere eisen gekregen. Aangezien we camperen erg leuk vinden en willen blijven doen zijn we naar nieuwe tenten aan het kijken..... Tuurlijk vallen we op erg dure (we willen ook brede tent en dan is de spoeling al stuk dunner). Maar wie weet, is er ook een tijd dat tenten in de uitverkoop zijn. Bv door nieuwe kleur? of bepaalde maand. We hebben het pas weer volgend jaar nodig, maar vinden het geen probleem om in het loop van het jaar aan te schaffen. gr brenda
Wij hebben een aantal jaar terug onze tent in het najaar goedkoop gekocht. De oude modellen gaan er dan vaak uit (dat advies hadden we dan van iemand anders). Geen idee of het september, oktober of november was. Het voordeel was ook dat je bij veel show modellen goed kon zien waar ze gesleten waren. Bij sommige was het grondzeil gewoon helemaal op.
Dan gaan we het gewoon in de gaten houden..... Ik dacht misschien werken er mensen bij bv de wit We hebben tent van 2500 euro gezien en een van 1700 euro of zo. Dus een leuke korting zou ergggg welkom zijn
Ik denk dat ze idd in het najaar of voorjaar, als de nieuwe modellen worden gepresenteerd, in de uitverkoop zijn. Misschien staat er wat op markplaats? Nieuw of weinig gebruikt.
dank je voor je reactie. Er staan zeker deze tenten op mp. Maar tuurlijk willen hun ook hun prijs en als ik de tent kan kopen voor een goede afprijzing, dan heb ik hem liever nieuw. sommige mensen camperen en ziet een tent naar 1x net zouit als mensen die zuinig zijn en hem 10 jaar meenemen gr brenda
Ik zou inderdaad eens in het najaar gaan kijken. Wij hebben onze tent in september gekocht. Ik kan me niet herinneren of we toen korting hadden. Een goede tent blijft duur. Maar je hebt natuurlijk wel dat er elk jaar weer nieuwe modellen en kleuren op de markt komen. Dus wie weet loop je tegen een aanbieding aan.
bij vervat in rotterdam (geweldige winkel) hebben wij onze tent gekocht, was net na de zomervakantie en toen hadden ze grote sale daar. Omdat er idd weer nieuwe modellen komen. Onze tent was voor 40% afgeprijsd.
Wij hebben em in april gekocht bij obelink, ook op internet staan de kortingen en volgens mij nog steeds veel korting. Miss staat er iets bij voor jullie.
wij zijn vandaag toevallig ook bij obelink wezen kijken voor tenten.. daar stonden al veel tenten voor de helft van de prijs (tenminste ten opzichte van advriesprijs was obelinkprijs bijna de helft minder.. Wij hebben er 1 gezien die ook erg duur is maar hopelijk gaat ie nog iets meer zakken in de prijs
hoe groot moet je tent zijn??? Misschien kan ik je helpen, mijn ouders hebben nog tenten staan die ze graag kwijt willen, van goede kwaliteit!!!! En het hangt er natuurlijk ook wel vanaf waar je woont (welke provincie).
wat voor soort tenten zijn dat dan Troela? en hoeveel personen? Ik denk dat ts een flink grote wel wil als ik t zo begrijp (en wij ook, die we nu gezien hebben is een tunneltent voor 6 personen)
Maar stel dat ze deze hebben is het dan zinvol?? wij wonen namelijk in brabant. Dan regel ik in iedergeval niet voor niks. Ik hoor mijn moeder al vragen hoe ik aan jullie kom. "nou ma, via zwangerschapspagina" nee , dit wordt hem niet haha. Maar goed daar verzinnen we dan wel weer wat op. Maar brabant is dat een probleem??
Ligt eraan, wat wij zoeken is een echt grote tent. Bij obelink zijn ze vaak te smal..wat ik zo online zag.. wij hebben 2 tenten gezien wat ons aanspreek....zal ik die hier plaatsen. Bij obelink i het volgens mij altijd sale maar vaak zijn ze stuk goedkoper met spullen. onze eisen, dat het goed kan luchten, luifel, lengte ongeveer 7 meter en breedte ongeveer 5 m. 4,5 minimaal. (3 kabines) of 2, maar daarvan 1 hele grote, voor alles spullen Outwell Clear Lake tent Camping sport De Wit Cabanon Biscaya 500 Ext. tent Camping sport De Wit en hier komt nog luifel bij, die is nu wel gratis hihi
Impression 6 | Tunneltenten | Tenten - Obelink.nl deze hebben wij op het oog. Is best behoorlijk breed hoor 3.90 m en ongeveer 7 meter lang. oh ik had je eisen niet gezien maar er is er nog wel eentje die nog breder was volgens mij. Zal m ff zoeken
Hypercamp Avantgarde 6 | Tunneltenten | Tenten - Obelink.nl deze vonden wij echt groot.. Mooie ruimtes. 2 slaapcabines waarvan de grootste je een tussendoek kan ophangen dat je er 3 hebt. Alleen die prijs is weer zo enorm..
jammer.... het hoeft niet heel luxe te zijn, maar wel goed en lang en breed en met luifel en luchtmogelijkheden gr brenda
die is wel optie voor ons! wel kleiner als bij de wit, maar de prijs past oo wel beter in ons budget. zal hem even aan mijn man laten zien, dan moeten we nog naar obelink. Iemand ervaring met deze tent??? En misschien kan je via mp kopen...zijn zat (vooral met deze zomer) die de tent weer verkopen. we zijn terug van camperen en wil nu al wel weer hahahaha gr brenda