Hoi, ik heb een happy baby kinderwagen (tweelingwagen) met een lekke band. Heeft iemand van jullie ervaring waar je een nieuw bandje kan krijgen? Ik heb hem overgenomen, teruggaan naar de winkel is dus niet echt een optie. Hier in de buurt zitten geen grote babyzaken.....
Naar mijn idee moet je naar een dealer van Happy Baby gaan en vragen of ze een nieuw wiel voor je willen bestellen. Waar de dichtsbijzijnde dealer voor jou zit kan je vinden op de website: http://www.happybaby.nl/dealers/index.html Als die dealers dat niet zouden kunnen (wat me erg sterk lijkt) zou je Happy Baby nog een brief kunnen sturen, ik heb het adres even voor je opgezocht: Happy Baby B.V. Energieweg 8 B 4231DJ Meerkerk Helaas kan ik geen mail adres van ze vinden! Succes ermee.
0183-352111 Happy Baby BV Groothandel Energieweg 8/B 4231 DJ Meerkerk Ik heb het telefoonnummer erbij gezocht,misschien kun je ze bellen,misschien succesvoller dan mailen.
Meetsal heeft de fietsenzaak ook wel bandjes of de halfords! Daar haalden wij ook altijd de bandjes voor onze driewiel kinderwagen.Succes!
Bij een babywinkel hebben ze meestal wel een nieuw binnenbandje. Wij verkopen ze altijd los, want het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een lekke band rijd.
Bandje plakken misschien een idee? Heb ik laatst ook gedaan bij onze wagen. De binnenband kun je bij elke fietsenmaker halen. Maaje dat ok voor kinderfietsjes wordt gebruikt. Gewoon oude bandje even meenemen.