Is er eigenlijk ook zo'n leuk forum voor (aanstaande) papa's? Kan me voorstellen dat zij ook weleens hun "ei" (hihi) kwijt moeten. Ik denk dan aan onderwerpen als "Heb jij ook al twee maanden geen seks meer gehad" en "Past een kinderzitje wel in een Golf TDI" ofzo! Mijn vriend leest in elk geval wel eens met me mee hier, maar hij kan zich toch niet altijd even goed voorstellen waar we het in godsnaam over hebben...
haha, volgens mij is er www.ikvader.nl voor de papa's ! Maar lang niet zo gezellig als hier natuurlijk
Nee, en veel minder leden! Dit forum kan ik nauwelijks bijhouden en op elke vraag vind ik wel ergens een antwoord. Ach ja... het is toch ook veel meer "ons" ding he, dat zwanger zijn
Mijn mannetje vindt het wel leuk zo'n mannenforum. Dan kan hij ook lekker zijn ei kwijt over papa worden.
Ik vertelde het ook tegen mijn man, maar die vindt het totaal niet interessant.... Die gaat liever op zijn favo vis site surfen....
zat net even te bladeren door www.ikvader.nl Had de hele tijd de neiging om mezelf te gaan registreren en te reageren haha Wel leuk om te lezen hoe de papa's hier allemaal door heen gaan. Ga ik vanavond mijn mannetje maar even laten lezen
Ongelooflijk toch die mannen Mijn vrouw heeft stemmingswisselingen/vreetbuien... Nou ja, ze zullen hun ei ook wel kwijt moeten. Kan me voorstellen dat ze het af en toe flink te verduren krijgen. Mijn mannetje ziet nu al af met mij en ik ben nog nie eens zwanger Ik zal deze al maar in onze favorieten zetten voor als het zover is
mijn mannetje vind het niet zo interessant op dit soort forums hij gaat liever achter de xbox zitten nu het nog kan haha. van de week liet ik hem bevallingsfilmpjes zien en hij liep gewoon wit aan