Eindelijk gerechtigheid!

Discussion in 'De lounge' started by Troelala21, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Vorig jaar heb ik jullie verteld van me vriendin met 4 kinderen die achtergelaten is met allemaal schulden door haar vriend. Hij had alweer een andere vriendin, en heeft gewoon schulden gemaakt terwijl zij werkte. In eerste instantie wou hij de kinderen ook niet meer zien, wou geen alimentatie betalen. Me vriendin vond het allemaal wel best ze was allang blij dat ze van hem af was. Ze probeerd een nieuw leven op te bouwen, word geholpen met haar schulden, werkt veel op t moment en de kinderen worden hier en daar opgevangen. Maar goed meneer kwam 5 maanden geleden ineens dat hij zijn kinderen wou zien omdat hij daar recht op zou hebben. Me vriendin wou het eerst niet, maar wil de kinderen ook hun vader niet onthouden dus ze stemde er mee in. Allemaal leuk en aardig, kinderen vinden het leuk bij papa en nieuwe vriendin. Moeten wel even wennen aan de situatie maar goed alles gaat goed. Maar ja nu had me vriendin natuurlijk wel zoiets van, als je de kinderen wil zien kan je ook wel alimentatie betalen. Al is het maar iets alle beetjes helpen. Maar daar had meneer (die onderhand eindelijk een baan heeft) geen zin in. Me vriendin heeft een advocaat gekregen en is daar dus tegen ingegaan. Nu heeft ze vanmorgen eindelijk te horen gekregen dat hij toch moet betalen en het dus ook echt gaat gebeuren! Ben zoooooo blij voor haar. Het zal geen vetpot zijn, maar alle beetjes helpen. Ze werkt al zoveel, dan haar huishouden en 4 kindjes nog, schulden aflossen ik neem echt me petje voor haar af!! Ze heeft haar leven aardig op de rit nu, ze voelt zich ook enorm sterk dat ze het allemaal toch maar even mooi flikt in haar eentje met 4 kinderen. Ze mag zeker enorm trots op haar zelf zijn, want dat ben ik ook, en een paar moeders op school die haar ook helpen waar ze kunnen ook!

Ook is ze heel blij met alle hulp die ze via jullie vorig haar heeft gekregen! De vele spulletjes voor haar kinderen, rechtshulp, en vele tips. Ze heeft er enorm veel aan gehad!

Meiden ik ben enorm trots op haar maar ook op jullie! Nogmaals enorm bedankt voor al jullie hulp voor me vriendin, ook mede dankzij jullie lacht zij het leven weer tegemoet!!

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartstikke fijn voor haar. Soms duurt het even maar dan komt het ook.

Maarreh, ben jij ook trots op jezelf? Want volgens mij ben jij een supervriendin en mag je jezelf ook een flinke klop op de schouder geven ;)

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    wat superfijn om te horen en zo zie je eigenlijk maar weer dat wij vrouwen toch echte leeuwinnen zijn als het om onze kids aankomt, na dit verhaal gelezen te hebben moet ik zeggen dat ook ik respect heb voor de manier hoe zij hiermee omgaat, de kinderen mogen hun vader zien, en persoonlijk vind ik dat heel belangrijk, zij neemt dus geen wraak over de rug van haar kids, de nieuwe situatie is wennen, maar zoals je kan lezen is zij er sterker uitgekomen en lacht het gelukkige leven haar weer toe.

geef haar maar een digitale knuffel en ook ik ben supertrots op haar ook al ken ik haar niet (weet uit ervaring hoe moeilijk het is alleen 4 kids op te voeden)

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

@cryptonisme zeker fijn voor haar, ben echt blij voor!

Ik ben blij dat ik haar heb kunnen helpen, weet zeker dat zij hetzelfde voor mij zou doen!

Mamaatjevan5 wij vrouwen zijn ook echt leeuwinnen, en vooral zij bewijst dat maar weer eens. Zij had de kinderen liever niet na hem omdat ie hun al zoveel heeft aangedaan, maar ze wil ook niet haar kinderen hun vader ontnemen dus ze zet zich maar over haar kwaadheid (zacht uitgedrukt) heen. Want het is toch wel belangrijk dat ze bij beide welkom zijn en met beide opgroeien. En dat vind ik toch wel heel stoer van haar, na wat hij haar heeft aangedaan en de kinderen onbewust ook!

By the way gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Share This Page