Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Ik ga dit vanavond even uitzoeken samen met mijn vriend en een duidelijke mail (of is brief beter?) naar zalando en uggs sturen. Nogmaals dank je wel voor je reactie hier kan ik echt wat mee!
Het is niet mijn manier van uitrekken geweest maar idd dat kun je nooit bewijzen zouden ze het daar op gooien.
Ik ben ook bang dat is idd erg veel pech heb.. Zo jammer.. Dit was mijn eerste product van ugg en had nog wat op mijn wenslijstje staan qua zomerschoenen en handschoenen voor de winter maar voor nu even klaar mee. Wat super dat die van jou na 3 jaar nog steeds goed zijn! Dat had ik ook gehoopt
Wat Lady Xochi ook zegt, ik zou er zeker nog een email of aangetekende (!!!) brief aan wagen, maar mijn ervaring is dat bedrijven een hekel hebben aan slechte publiciteit. Dus als Ugg of Zalando je niet tegemoet willen komen op hun Facebook pagina's en de fora van de Consumentenbond e.d. je verhaal doen. Als zodanig sta je juridisch niet sterk, maar uit coulance zou een bedrijf wat klantvriendelijkheid belangrijk vindt toch wel met een nette oplossing moeten komen. Houd ons op de hoogte!
als ze bij jou al 3 jr meegaan dan geeft dat juist aan dat het hier waarschijnlijker is dat de zwakke plek een productiefout is..dat kan gebeuren ook een schoenmaker heeft wel eens een dag dat het fout gaat. Voor 150 euro verwacht ik toch minimaal 2 jaar gebruiksplezier. tegemoetkoming of een korting uit coulance zou van zalando netjes zijn.