Hallo meiden, en heren! Sinds een paar dagen krijgen wij, of eigenlijk alleen mijn vriend, mailtjes aan van bijvoorbeeld postmaster@kace.com of postmaster@mail.hotmail.com met een Delivery Status Notification. (maw, mail die via zijn maildres is verstuurd kon niet worden afgeleverd bij het emailadres), terwijl mijn vriend dus amper mailt. Mailtjes gaan vaak naar dit soort adres; burton@appdeploy.com of andere adressen met 'burton' erin. De mailtjes die verstuurd worden zien er zo uit; To all of my friends who missed seeing me on the 6'o'clock news last monday talking about my blog, and financial.success story. I am forwarding you the News story, so you can read the entire story on how I figured out how to become financially independent and wealthy. Here En er zit ook altijd een .dat file in de bijlage.(geen idee wat dat is, maar ik ga het niet openen) Hoe komen we hier weer vanaf? Scannen met virusscanner deed niks...
Dat zullen we al eens proberen, thanx! Gelukkig doet ie het bij mij niet, al zitten onze mailadressen wel samen in één programma.
En je pc weer even een grote schoonmaak geven, want mijn ervaring is dat wanneer er mail van jouw adres wordt verzonden, er vaak sprake is van een of ander virus. Grote schoonmaak en nieuwe wachtwoorden dus.
Oke, gaan we doen! Kan alleen even niet op de site van onze provider om het ww te wijzigen, grrr. Zal 'm straks eens een goeie beurt geven met onze virusscanner en tuneup utilities!
even adaware erover heen gooien. Die zorgt er weer voor dat alle troep van je pc verwijderd wordt. Ad-Aware - Download <--- de gratis versie
Nou ik heb vanalles geprobeerd, afgezien van Ad-Aware, en het is nog steeds zo, we kregen net weer een stuk of 40 mails binnen. Nu is Ad-Aware aan het scannen, dus hopelijk levert dat wat op. We hebben er verder niet echt last van, maar 't is gewoon niet zo'n fijn idee. En de hele tijd mails verwijderen is een beetje irri.