hoi meiden. wij hadden vanmiddag de pretecho. maar helaas kregen we het gezichtje niet goed in beeld ze ligt met haar hoofdje beneden en kijkt naar de richting van mijn rug. we hebben wel 1 redelijke foto maar voor de rest was het niet echt duidelijk. gelukkig mogen we een keer terugkomen. maandag ochtend moet ik even bellen en dan mogen we als het goed is vrijdag terugkomen. ze gaf nog als tip mee dat een half uur voor de echo je dextro kan eten of een half blikje energie dan is het kindje actiever. vind het wel erg jammer want het is ons eerste kindje dus we vonden het zo spannend. mja hopelijk ligt ze vrijdag beter
Wat jammer, wel fijn dat je terug mag komen. Een half uur voor de echo een mars eten werkt ook heel goed. Succes.
Wat jammer inderdaad, ik zou zwaar telleurgesteld zijn. Nouja, gelukkig mag je nog een keer terug komen, dan ligt de kleine er vast beter voor. Ik ga de volgende pretecho ook vrij laat doen rond 29 weken en ben ook wel een beetje bang dat ze erniet lekker voor ligt dat was met 16 weken namelijk ook al. Toen konden we de zijkant van haar koppie niet bekijken, dat vond ik ook al zo jammer. Liefs
Jammer joh....ik herken het! Wij hebben 4 x een pret echo laten maken, en 4 x geen gezichtje in beeld... En nu onze kleine er is ligt ze nog steeds het liefst met haar handjes voor het gezichtje... Hopelijk heb je de volgende keet meer succes!!!
Dat is wel het "risico" idd als je rond de 30 weken gaat, dat zeiden ze tegen mij toen ook. Maar, met 29 weken heb ik bij de eerste en derde een pretecho laten maken en dat was heel mooi. De eerste was nog niet ingedaald op dat moment. Mijn derde ook niet maar die daalde heel laat in. Bij de tweede heb ik op 21 weken een pretecho laten maken.
WAt jammer zeg! MIjn jongens waren wel heel fotogeniek hihihih maar dez emeid ligt steeds met dr snoet in de placenta lekke rhandig hahaha.
Bij ons ging het de eerste keer ook niet zo goed, na paar daagjes mochten we terug komen, weer lag ze niet goed, maar na een beetje springen en zachtjes duwen lag ze er helemaal goed voor en nu hebben we prachtige foto's.
heel herkenbaar, onze jongen is ook een eigenwijsje wil ook niet er lekker bij liggen met echo's... tijdens de pretecho een pauze ingelast omdat ie lag te slapen.... heb toen een berg suiker moeten eten om m wakker te krijgen.. dus zou idd van te voren iets van suiker eten..