Hoi, Ik ben sinds kort goldmember bij hyves,ik dacht dan kan ik leuk zien wie er op mijn hyves komt,maar nu zie ik alleen maar statiestieken....moet ik soms ergens anders kijken..... Alvast bedankt.
als het goed is moet je aan de linkerkant vanje pagina kunnen zien wie er op jou hyves is geweest.. er staat ook een hele uitleg ervan
als je goldmember bent, kan je dan ook zien als iemand geweest is die niet in je vriendenlijst staat? of zie je het alleen van je vrienden?
Ja , als diegene zijn profiel zo heeft ingesteld dat je dat kunt zien. En ergens in het midden van je eigen pagina , links inderdaad zie je als mensen jou profiel hebben bezocht. Zo staat het er bij mij: 36127 x bekeken Laatste 9 die hun bezoek tonen En dan de betreffende foto's van diegene die mijn profiel bezocht hebben.
Ik ben ook goldmember geweest en kon ook zien wie mijn hyves bezochten. Maar niet iedereen. Dat vond ik wel raar.
Je kan het alleen van de mensen zien die hun bezoeken niet afgeschermd hebben en dat zijn er niet veel volgens mij Verder zie je alleen statistieken inderdaad uit welke plaats ze komen enz ..
Idd kan je helaas alleen zien wie er op je hyves heeft gekeken als ze hun hyves niet hebben afgeshermd .. En volgens mij is dat bij de nieuwe hyves links onderin .. Bij de oude hyves had je heel handig aan de rechter kant zo'n balk staan