er zijn nu alweer kruidnoten, nog even en ze zijn er in juli al

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nog even en we hebben een sint met rode zwembroek

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik vind ze zelf heerlijk, maar idd, leg het maar eens aan je kinderen uit...! Dat is het lastige ervan.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's inderdaad al vroeg ja! Maar de grote tuincentra's zullen binnenkort ook beginnen met hun kerstspullen op te zetten. Want als de tuinmeubels weer opgeborgen worden, moet er iets in de plaats komen he.

Ik ben helemaal zot van Kerstmis en op m'n werk beginnen we binnenkort ook al met het organiseren van onze kerstmarkt, maar heb er nu nog geen zin in eigenlijk. Zo eind oktober begint het bij mij echt te kriebelen, maar er komt geen kerstboom in huis voor Sinterklaas terug naar Spanje is met z'n stoomboot.

Maar wat ik ook zo raar vond hier bij ons: de zomervakantie was nog niet begonnen of er hing overal al op 'terug naar school' :$ Laat die kinderen toch eerst hun schooljaar afmaken en genieten van hun vakantie! Als er half augustus overal ophangt 'terug naar school', dan kan ik ermee leven.

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    oooh ik heb al weken zin in speculaas en pepernoten, en ik kan niet wachten tot kerst, ik haal binnenkort een zakje hoor!
    Vind het wel te vroeg om ze in de sinterklaas verpakking te kopen, maar als ze ze onder het mom "zomer noten" zouden verkopen at ik ze het hele jaar door!

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik moest ze gister afstapelen in het magazijn maar heb geweigerd om ze te vullen

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ik vind ze heerlijk maar vind dit wel te vroeg, mijn kindjes snappen nog niet veel van sinterklaas maar als je wat oudere kindjes hebt die moeten dan ineens wel heel lang wachten tot ze hun schoentjes mogen zetten.
    Als ze nog nergens een sinterklaas zien denken ze er ook niet zo aan.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jumbo op vingers getikt om pepernoten | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ik zeg elk jaar tegen de kinderen. Pas als de sint er ook is, koop ik sinterklaas snoepgoed. Voor die tijd is het nog geen sinterklaas EN dus hebben we dat soort snoepgoed ook niet. KLAAR!

Als iedereen dit zou doen dan hadden die winkels er niets aan om het nu al neer te leggen. Maarja sommigen hebben niet zo heel veel met tradities enzo. Snap ik best hoor. Maar vind het zo jammer van dit feest.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En terecht... ik vind ze ook heel lekker, gelukkig snapt mijn zoontje het allemaal nog niet.
    Maar kan me voorstellen dat je zo wel heel erg lang met kinderen die om sinterklaas zeuren zit...

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Jumbo's in Groningen haalt ze eerst weer uit de schappen wegens veel klachten over kruidnoten.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    lol! :D

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Net stad en land afgeweest maar kan nog nergens kruidnoten vinden :( .. Had gehoopt om ze lekker op te kunnen peuzelen in het vliegtuig vrijdag maar kan ze nergens vinden ..

Heb gekeken bij : Kruidvat, Action, Etos, Plusmarkt, Jumbo ...

*piekt een traantje weg * ... ;)

Het is uiteraard veel ste vroeg maar als ze er dan zijn kan ik ze echt niet laten liggen *blush*

Deel Deze Pagina