Ik vind ze zelf heerlijk, maar idd, leg het maar eens aan je kinderen uit...! Dat is het lastige ervan.
Da's inderdaad al vroeg ja! Maar de grote tuincentra's zullen binnenkort ook beginnen met hun kerstspullen op te zetten. Want als de tuinmeubels weer opgeborgen worden, moet er iets in de plaats komen he. Ik ben helemaal zot van Kerstmis en op m'n werk beginnen we binnenkort ook al met het organiseren van onze kerstmarkt, maar heb er nu nog geen zin in eigenlijk. Zo eind oktober begint het bij mij echt te kriebelen, maar er komt geen kerstboom in huis voor Sinterklaas terug naar Spanje is met z'n stoomboot. Maar wat ik ook zo raar vond hier bij ons: de zomervakantie was nog niet begonnen of er hing overal al op 'terug naar school' Laat die kinderen toch eerst hun schooljaar afmaken en genieten van hun vakantie! Als er half augustus overal ophangt 'terug naar school', dan kan ik ermee leven.
oooh ik heb al weken zin in speculaas en pepernoten, en ik kan niet wachten tot kerst, ik haal binnenkort een zakje hoor! Vind het wel te vroeg om ze in de sinterklaas verpakking te kopen, maar als ze ze onder het mom "zomer noten" zouden verkopen at ik ze het hele jaar door!
Ik vind ze heerlijk maar vind dit wel te vroeg, mijn kindjes snappen nog niet veel van sinterklaas maar als je wat oudere kindjes hebt die moeten dan ineens wel heel lang wachten tot ze hun schoentjes mogen zetten. Als ze nog nergens een sinterklaas zien denken ze er ook niet zo aan.
Jumbo op vingers getikt om pepernoten | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik zeg elk jaar tegen de kinderen. Pas als de sint er ook is, koop ik sinterklaas snoepgoed. Voor die tijd is het nog geen sinterklaas EN dus hebben we dat soort snoepgoed ook niet. KLAAR! Als iedereen dit zou doen dan hadden die winkels er niets aan om het nu al neer te leggen. Maarja sommigen hebben niet zo heel veel met tradities enzo. Snap ik best hoor. Maar vind het zo jammer van dit feest.
En terecht... ik vind ze ook heel lekker, gelukkig snapt mijn zoontje het allemaal nog niet. Maar kan me voorstellen dat je zo wel heel erg lang met kinderen die om sinterklaas zeuren zit...
Net stad en land afgeweest maar kan nog nergens kruidnoten vinden .. Had gehoopt om ze lekker op te kunnen peuzelen in het vliegtuig vrijdag maar kan ze nergens vinden .. Heb gekeken bij : Kruidvat, Action, Etos, Plusmarkt, Jumbo ... *piekt een traantje weg * ... Het is uiteraard veel ste vroeg maar als ze er dan zijn kan ik ze echt niet laten liggen *blush*