Originele manier om geld cadeau te geven

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik zoek een originele manier om geld cadeau te geven i.p.v. de standaard envelop...wie heeft er een leuk idee????

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een plantje kopen en er biljetten van 5 euro in hangen en het 'de geldboom' noemen ?

3. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.830
    113
    is het voor een kind of volwassen iemand :D
    Kind weet ik dan nog wel iets maar dat is HEEL gemeen munten van ??
    En dan in duktape en aansteker er bij wedden dat het moeilijk gaat haha (was geintje voor mijn 18e verjaardag :D)
    En anders een grabbelton maken daar snippers en geld in doen met andere kleine dingetjes en fopdingen.
    en anders in appelmoes doen JAK.

En voor een volwassen serieus iemand een geld boom is ook heel leuk die gaat ik onthouden dank je joy :D

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Idd een geldboom maken :D

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    je kan op internet wel vouwinstructie`s vinden voor geld en dan in een leuk lijstje doen

wij hebben zelf een keer in een emmer allemaal muntgeld gedaan en toen beton erdoor gestort haha

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Het is voor een volwassen dame. Ik heb ook zitten kijken naar zo´n cadeauballon maar ik kan niets in de buurt vinden en volgens mij moet je er zelf naartoe met je cadeau...

7. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    geld in ballonnen met confetti (wel ondoorzichtige anders weten ze welke ze moeten doorprikken)

doos metnenveloppen. in sommige enveloppen doe je papier geld en in andere alleen een papiertje. allemaal dichtpakken en bij elkaar binden.

8. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik koop altijd een klein spaarpotje, daar doe ik dan het geld in met een leuke kaart erbij.

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Spaarvarken-taart maken....

k4bixi.jpg

Deel Deze Pagina