Hoi dames, Vrolijk kerstfeest! Ik vraag mij af of iets ervaring heeft met het afbouwen van de Sleepywings. We hebben vakantie en vinden dit een mooi moment om af te bouwen zodat we alle aandacht eraan kunnen geven. Mijn dochtertje is inmiddels al 6 maanden en proberen met 1 armpje eruit lijkt niet te helpen. Ze blijft huilen tot dat ze er weer in ligt. Ik hoop dat iemand tips heeft of ervaring hoe het is gelukt.
Ik hoop dat iemand ons alsnog kan helpen met eventueel tips of ervaring met uitbakeren. Misschien kan het ook mijn dochtertje helpen. Ik hoop dat nog iemand reageerd
Wij hebben uitgebakerd met de pacco afbouwdoek dus ook eerst 1 armpje los. Wij deden eerst overdag 1 armpje en toen dat goed ging in de nacht ook 1 toen dat goed ging overdag 2 en toen dat goed ging in de nacht ook 2. Dit hele proces duurde meerdere weken en zirgde tijdelijk ook weer voor een nachtvoeding maar ja je kunt niet blijven inbakeren dus hier was het ook een kwestie van een lange adem hebben
Vakanties zijn inderdaad perfect hiervoor! Wij gebruiken de vakantie om de laatste fles te laten vervallen, ging meteen al goed gister dus hij is nu officieel flesloos Wij gebruikten de Pacco inbakerdoek. Die zijn we ook zo rond de 5 maanden gaan afbouwen. Ofja, meer cold turkey gestopt. Ik heb eerst ook geprobeerd met 1 arm eruit maar dat lukte voor geen meter. Op een gegeven moment kwamen we terug van babyzwemmen (dan was hij altijd doodmoe) en heb ik hem toen gewoon in een slaapzak gedaan ipv inbakeren, ging wonderbaarlijk genoeg meteen goed! Dus misschien eens lekker gaan zwemmen deze vakantie