er zit een luchtje aan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door saartje87, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    hoi dames...
    Even een iets of wat rare of vieze vraag:).
    maandag heb ik een eisprog gehad en sinds die tijd is me opgevallen dat ik een erg vervelende geur met me mee draag.
    als ik naar het toilet ga dan ruik ik mezelf en dat heb ik nog nooit zo gehad. het is een echt hele sterke vieze geur.
    herkent iemand dit? ik heb geen jeuk of pijn of andere gekke dingen.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Even naar de huisarts om te laten testen op bacteriële vaginose. Dan krijg je een kuurtje en is het over.
    En vooral nooit wassen daar met zeep of lactacyt gebruiken enzo. Alleen wassen met water.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doet me denken aan een schimmelinfectie ofzo. En dat hoeft niet per se te jeuken.Dient wel behandeld te worden in elk geval.
    Je hoort daar niet te stinken, nergens in je cyclus en ook niet tijdens een zwangerschap.

4. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
  5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Kan ook door hormonale schommelingen of bepaald voedsel/kruiden komen dat het anders ruikt. Maar als jij zegt dat het echt vies stinkt lijkt me dat niet goed. Mss even advies vragen bij de ha?

6. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    Hoi hoi
    Ik heb normaal bijna geen geurtje zeg maar. Dus vind ik het nu wel echt ruiken. Ik heb verder ook helemaal geen afscheiding of andere dingen.
    Ik had al op internet gezocht maar daar zijn infecties enz gecombineerd met jeuk pijn of veel afscheiding en dat heb ik dus allemaal niet.
    Het ruikt gewoon onprettig. Ik wacht deze cyclus even af moet over een paar dagen ongesteld worden of na liever niet natuurlijk en dat kijk ik even af of dat veranderd

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het kan ook zijn dat je een bacteriële infectie hebt daar. Daar hoef je verder geen jeuk, roodheid of pijn voor te hebben.
    Maar de onprettige geur is erg typisch.
    Doe waar jij je goed bij voelt!

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bij mij is dat vieze geurtje een aankondiging van mijn rode duivels...
    Ik krijg het altijd 1-2 dagen voor mijn menstruatie doorkomt, maar ik kan natuurlijk niet zeggen of dat bij jou ook zo is hé ;)
    Wanneer moet je normaal ongesteld worden?
    Indien je toch jeuk erbij krijgt of de geur blijft aanhouden, zou ik toch ook even langs de HA gaan.

9. Puupje

Puupje Lid

12 jul 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Ik heb het Al een paar keer gehad en elke keer begon het zeg maar met een vieze geur. Daarna heel veel kleine beetjes plassen en beetje pijnlijk bij plassen

10. heb je ook geklust met je man?
    dat vind ik ook altijd erg onprettig ruiken..
    maar is wel weg na 1-2 dagen meestal
    maar dan doe je het misschien weer opnieuw ;)

Deel Deze Pagina