Hallo dames Wie heeft ervaring met de 'innesteling symptomen'? Volgens de berekening zou ik morgen, indien het goed gaat, mijn innesteling hebben.. Maar sinds vanochtend ben ik onwijs duizelig! Durf bijna niet op te staan of ik zie alles bewegen en ga bijna omvallen. Hoor graag de mening van andere dames
Ik heb van de innesteling weinig gevoeld, al verwacht ik dat het op de dagen gebeurd is dat ik misselijk en duizelig (ziek) was.
Buikje jij bent ook pas zwanger. Gefeliciteerd! Nou, ik voel me echt beroerd. Duizelig, braakneigingen, draaiende maag..
Een vraagje, ik ben vandaag ineens ongesteld geworden het kwam ineens ik heb geen kramp gehad of wat dan ook. Het is licht roze van kleur eerste was het rood vers bloed leek het wel. Echt sinds nu net en nu is het weer even opgehouden ?. Vanaf dit weekend zou mijn innesteling kunnen zijn alles goed zou verlopen. Kan iemand mij wat vertellen over de innesteling? En is het normaal dat je een week eerder ongesteld word? Ik ben al meer dan een jaar niet meer aan de pil.
Dankjewel. Hopelijk is het voor jou ook een goed teken . Ik heb het wel eens vaker gelezen dat mensen dan ziek worden omdat de weerstand op dat moment heel laag is, maar je weet het niet, het kan van alles zijn. Nog een paar dagen geduld.
LittleMeSt. Ik heb daar geen ervaring mee.. Maar hoop voor je dat het innestelingsbloed is. hoever ben je al in je cyclus?
De berekeningen zou ik gisteren mijn innesteling gehad kunnen hebben. Duizelig of iets dergelijks heb ik niet gehad. Wel een soort menstruatiegevoel. Niet echt krampen maar meer een laag zeurderig gevoel rondom mijn baarmoeder met uitstraling naar de eierstokken en mn liezen. Ik heb het nog steeds maar wel al minder als gisteren. Kan natuurlijk ook zijn dat ik cystes heb en dat die gevoelig zijn. Konden we maar met een cameraatje van binnen kijken Volgende week zaterdag kan ik testen dus helaas nog ff wachten...
Ik heb 2 jaar geleden cyste gehad.. Is vanzelf weggegaan. Maar inderdaad had toen ook veel steken en trekkende gevoel rondom de bm.
Ik zou dit weekend pas mijn innesteling moeten hebben en eind volgende week ongesteld moeten worden zeg maar. Vind dit heeeeeeeel vreemd en spannen maar blijf nuchter en houd me op een menstruatie. Toch vlinders in mijn buik. Normaal heb ik ook stolsels en dat was er nu niet.
Dankje, en niemand hier ervaring mee ? En toch zwanger was. Of een normale menstruatie later kreeg? X
Malika1989, ik duim voor goed nieuws!! Ik heb er zoals je weet nog geen ervaring mee.... Maar een vriendin van me (nu zwanger van een tweeling) zegt helemaal niets gevoeld te hebben..... Maarja internet staat er vol mee, dus ik denk dat het verschillend is. Succes!!
Hello! Ik zit zelf ook in spanning. En probeer ik er niet aan te denken. Ik moet 25 febr. Ongesteld worden, maar vanochtend lichtroze bij afvegen na aantal uurtjes was t helemaal weg. Ik was natuurlijk helemaal al boos en verdrietig voor de duivels!! Alleen opeens zo vroeg? En t stopte weer. Nu weet ik natuurlijk niet of t alsnog doorzet.. wel wat krampjes af en toe sinds gisteravond al maar met vlagen. Radeloos en ik wil hopen maar dan maak ik mijzelf al wijs dat t niks word. We zijn nu bijna een jaar aan t proberen.. Groetjes.
Nou, volgens mijn berekening, die ik had laten doen ergens op internet, zou mijn innesteling ook gister/vandaag zijn. Heb dus ook al 2 dagen laat van krampjes, ook in vlagen, en dus ook een ongi gevoel. Maar ik looo dan wel iedere keer naar de wc om nmr. 2 te doen, sorry hoor Ik moet 28 febr. weer ongesteld worden. Oh ja; ben ook niet fit, maar denk eerder dat dat komt door in contact zijn met kinderen die nogal verkouden zijn. Ik wacht het rustig af...
Hahaha lalaatje90, we zitten ongeveer in t zelfde schuitje ik moet ook steeds naar de wc voor nr 2 haha. Heb erg rommelende darmen, terwijl ik er normaal wel moeite mee heb (schaamte gevoel?) Grappig al die details delen
Lalaatje90: ik weet t niet helemaal zeker (m'n cyclus is onregelmatig) maar ik vermoed 27 feb, dat is precies 14 dagen na mijn vruchtbare periode. Ik ben vorige maand trouwens maar een halve dag ongesteld geweest dus ik bedenk me nu ineens dat dit misschien wel een innesteling was? Hahah had nätuurlijk getest, maar t was een action test en misschien was t te vroeg... Had daarna weer de hoop opgegeven... Naja ik wacht gewoon ff tot volgende week.....Succes!!
Dat wil ik ook! Wanneer je weet dat je ongesteld bent, mag t ook wel weer weg. Jij ook veel succes! Misschien was t wel een innesteling de vorige keer... Ik duim voor je!