verdriet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kendra, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kendra

    Kendra Lid

    12 mrt 2006
    9
    0
    0
    afgelopen zondag na 8 weken een miskraam gekregen.
    begeleiding van huisarts is er niet. ook de huisartsenpost (gebeurde dus in het weekend) waren laconiek. vrijdag een bloeding gehad. geen arts aan de telefoon gehad. Alleen zondag nadat ik inderdaad het vruchtje verloren ben kreeg ik een arts aan de telefoon.

    mijn vriend en ik hebben het vruchtje begraven in de tuin en hebben er een beeldje van een beer opgezet. Ook al was het nog maar 8 weken, voor ons was het toch ons kindje.

    gisteren voelde het eigenlijk als een opluchting... de miskraam. een einde aan de onzekerheid na de bloeding.
    vandaag komt de klap toch harder aan als ik had verwacht. Op het moment huil ik veel. Ook de hormonen zullen nog wel een rol spelen.

    maar jee... had niet verwacht dat het zo'n enorme impact zou hebben in dit vroege stadium van een zwangerschap.
    Ik mis gewoon echt het gevoel dat er iets in me groeit. Ik mis mijn dromen van ons toekomstige kindje.
    :cry: ik mis ons kindje.
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Helaas doet het wel veel pijn om je kindje te verliezen, hoe klein het ook maar is.
    Krop je emoties ook zeker niet op, en laat je tranen lopen, hoe het niet tegen.
    Dan duurt het verwerken alleen maar langer.
    Vergeten doe je het nooit, en in je hart blijft je kindje altijd bij je.

    Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.
    Schrijf het hier maar lekker van je af.

    Liefs,
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Heel veel sterkte met het verlies.
     
  4. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Heel veel sterkte Kendra. Het is inderdaad heel verdrietig om je kindje te verliezen, ookal ben je nog maar kort zwanger. Neem de tijd voor je emoties zodat je het goed kan verwerken.

    Liefs,
    Anouk.
     
  5. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Heel veel sterkte bij het verwerken van jullie verlies. Ik heb een paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt, en weet hoe emotioneel je nu kan zijn. Het is ook heel logisch, je hebt jezelf de toekomst al voorgesteld met je kindje, en dat moet je nu loslaten en dat is heel erg . Ik hoop dat je het verlies uiteindelijk een plaatsje kan geven, en er zijn hier altijd meiden die willen luisteren, en daar kun je veel steun aan hebben.


    Heel veel liefs Angelina
     
  6. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    heel veel sterkte.. ik voel met je mee..
    xxx
     
  7. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Heel veel sterkte meis, helaas weet ik wat het is.
    Je hormonen gieren nu ook nog door je lichaam, neem de tijd om dit een plekje te kunnen geven!

    Helaas heb ik ook ervaring met de laconieke houding (in mijn geval) van de verloskundige. Artsen zouden toch moeten weten hoe groot de impact van een miskraam is! Gelukkig hoor je ook dat anderen weer wel goed begeleid zijn maar daar heb jij nu niets aan.

    Blijf praten met je vriend of pen het lekker van je af.
    Ik voel met je mee..

    Liefs Lynn
     
  8. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    heel veel sterkte meid echt waar.
    en het maak niet uit of je nou 12 weken ben,4 of 8
    het blijft en is een verlies
    liefs peetje
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Heel veel sterkte gewenst. Ook ik weet helaas hoe het is. Neem de tijd om alles te verwerken en dan zul je merken dat je je na verloop van tijd weer wat beter zult voelen. Op een gegeven moment voelde ik zelf dat ik weer zin in het leven (wat klinkt dat zwaar, maar ik voelde me ook echt rot) begon te krijgen. Vergeten zul je het nooit, maar dat hoeft ook niet.

    Liefs Pim
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ook van mij veel sterkte toegewenst!
    en idd het maakt niet uit hoe klein je kindje is.
    het is jullie kindje dat jullie kwijt zijn en daar hoort verdriet bij.
    neem de tijd om het een plekje te geven

    dikke knuffel van Denise
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jeetje meis wat vreselijk voor jullie.
    Ik weet precies wat je meemaakt. Ben met 9 weken ons kindje verloren. Ook wij hebben hem of haar in de tuin begraven. Hoe klein het ook is... Het hartje klopte wel!
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en als je ff wil praten dan zijn we er voor je...

    Sterkte!! :(
     
  12. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Heel erg veel sterkte :(
     
  13. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Heel veel sterkte. Dit is verschrikkelijk! Helaas weet ik het ook uit ervaring. Ga je verdriet niet uit de weg. Dat heb ik de eerste keer gedaan, de klap kwam toen later. Neem je tijd en praat er over als je daar behoefte aan hebt!

    liefs,
    Cleo
     
  14. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid!!
     
  15. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte. :(
     
  16. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    heel veel sterkte.
    groetjes jacky
     
  17. Fleur

    Fleur Lid

    14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Heel veel sterkte met het verlies.
    Het maakt niet uit hoever je zwanger bent het is jou kindje dat in je groeide.

    Veel Sterkte Liefs Fleur
     

Deel Deze Pagina