Nog even Geheim houden voor iedereen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tess88, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    He dames...

3 weken geleden ben ik gestopt met roken. Ik mag ook graag een borrel drinken en door mijn werk in de horeca gebeurt dat ook best vaak.. Maar van de week heb ik positief getest en ga ervan uit dat ik zwanger ben. Had zondag alleen mijn verjaardag gevierden tien voor het eerdt positief getest. Alle vriendinnen zeiden al: Tess als jij ooit zwanger bent, hebben wij dat vanaf dag 1 door! Dus dronk ik eerst radler 0.0 uitgeschonken in een glas, zodat niemand het zag. Toen begonnen er al een paar te smoezen met elkaar. Dus ik snel dubbel fris witte druif in wijnglas gedaan. Maar wat lastig zeg! Vanaf dag 1 had 1 vriendin het al door! Toen ze wegging en drie kussen gaf zei ze: bedankt mamsie...

Hoe blijf ik me hier onderuit kletsen! Dit houd ik nooit lang vol

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Tja niet.......
    Heb het ook gehad maar ben blijven ontkennen;)
    Ze hebben het snel genoeg door doe je niks aan :D

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Aan mijn vrienden gewoon verteld, als het mis gaat wil ik het ook
    Met hun delen. Gister wel dubbelftis in een wijnglas gedaan om de schijn op te houden, niemand Hadhet door haha

4. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Sommige mensen zijn echt irritant, haha. Als ik het door zou hebben zou ik er nooit echt naar vragen of gissen maar wachten tot diegene er zelf mee komt.

Ik denk ook niet dat je er iets aan kan doen. Gewoon stug blijven ontkennen en anders bekennen ;)

5. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het ook zo. Als ik geen wijntje in m'n hand heb weet iedereen dat er weer een baby op komst is. vrijdag verjaardag van 1 van mijn beste vriendinnen. Neem haar morgen in vertrouwen (bij de 1e destijds ook gedaan) en leg daar een fles alcohol vrije wijn neer. Dan lijkt het tenminste nog ergens op :p

6. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ik vond dat ook vreselijk moeilijk hoor!! :(
    Maar aan de andere kant; mensen kunnen ook hun fatsoen houden en er niks voor zeggen. Tenslotte weet iedereen waarom je het nog even geheim houdt toch?!

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het eigenlijk wel heel lief dat je vriendin dat zo zegt! Sommige mensen hebben het nu eenmaal toch door en daar kan je niks aan doen.

Als het echt goede vrienden zijn bij wie je ook terecht kan en wil als het mis is, dan kan je erop reageren. Ik trok me niets aan van wat anderen zouden denken als ik geen alcohol dronk. Zij trekken zelf hun conclusies en als je er verder niet op ingaat weten ze het ook niet zeker natuurlijk.

8. saphira85

saphira85 Lid

7 apr 2015
    91
    0
    6
    Ik zou het vertellen aan diegenen die nu al aan het smoezen zijn.
    Het zijn,begrijp ik, mensen die dicht bij je staan toch? Ikzelf zou het persoonlijk niet leuk vinden om iedere keer alles te moeten ontkennen of mezelf anders voor te doen.
    Hier weten ouders en schoonouders het ook al. We kunnen nu er over praten met hen wat heel erg fijn is maar fijn om een luisterend oor te hebben mocht het ooit fout gaan.

Deel Deze Pagina