Ik vond het een flut programma. Echt weer sensatie en daar draaid het de laatste tijd alleen maar om.
Ik heb het niet eens gevolgd. Heb wel een paar afleveringen via de site van bnn gezien maar vond er niks aan eerlijk gezegd. Allemaal van die jonge stelletjes die niet echt weten waar ze het echt over hebben. Een kindje voor een paar dagen is zo anders dan een kind voor je hele leven.
hmm wil mijn mening eigenlijk wel kwijt maar ben bang dat ik het te grof maak.. Ik kan niet naar dit programma kijken, zag het net toevallig met zappen.. Dat meisje was zwanger en zat gewoon te roken en deed net alsof het heel normaal was. Vind ik echt niet kunnen! (sorry voor degenen die ook roken tijdens de zwangerschap, mijn mening..) Het zijn zelf nog kinderen! Sorry als ik te bot overkom hoor
Die ene wel! Heb je het niet gezien net? Ze had toch een dikke buik, en ze waren erover aan het praten. Zwart jurkje had ze aan toen ik keek, haha. Of wordt ik nou gek! haha Ik heb het niet helemaal gezien. Maar ze vond dat het niet kwaad kon dat ene sigaretje.
Nee hoor, niemand . Je moet het inderdaad even echt zien voor je een beeld kan vormen wat klopt . Ze hebben allemaal een nepbuik, die ze 24 uur of 28 uur om moeten houden. En natuurlijk is het dan gemakkelijk omdat je weet dat het niet echt is, om door te roken. Dan geef je een stuk gemakkelijker toe aan je verslaving lijkt me. Buiten dat zijn worden er ook wel erg domme reacties geplaatst, maarja, dat gebeurd in het echt ook! Ik heb de hele reeks al gezien, en hoewel er sommigen zijn die het nogal verkl*ten, zijn er ook bij die het vrij aardig doen. Eén ding is zeker: Ze hebben er allemaal een hoop van geleerd. Ook al is het niet reeel, zo als het gaat, in dat hoge tempo. Maar ik denk dat jongere die dit zien en degene die het meegemaakt hebben, allemaal iets minder gemakkelijk denken over het krijgen van een kindje. Er zijn genoeg pubermeiden die denken dat ze er al helemaal aan toe zijn, samenwonen, kindje etc. En deze stelletjes dus ook. Maar in de praktijk blijkt het dan anders. Dan kun je het beter zo inzien, dan dat er echt een kindje is, wat daar de dupe van wordt.
@Athina, helemaal mee eens. Gisteren een stukje gezien en die jongen vond het erg zwaar. Pffff, hij weet half niet hoe zwaar het kan zijn, dat kindje huilde amper!
oooohw! Ik schrok al! hahaha Ik wist niet dat ze een nep buik hadden! hahaha Ja sorry had ik ook verder moeten kijken he
Ik heb het gister ook voor het eerst gezien, maar ik vind het eigenlijk wat te ver gaan. Natuurlijk is het voor die stellen eens goed om mee te maken, maar die baby's dan? Sommige zaten uren achter elkaar te huilen omdat hun eigen moeder er niet was... vind ik toch veel te ver gaan hoor. Ik snap echt niet dat er moeders zijn die hun kleintjes hiervoor uitlenen.
k vond het wel leuk om te zien, vooral die nabranders die ze soms kregen van de ouders, maar ja goed ik vind gewoon dat als jij je kind daarin mee laat doen is het je eigen schuld, en ten 2e er loop ook een nanny rond, en die mag wel eens wat vaker invallen maar tjah dat zien wij niet denk ik.
Je ziet inderdaad lang niet alles... Dat kun je ook zien aan hoe de boel in elkaar is gezet. En die ouders kunnen dus geregeld ff meekijken of terugkijken, en die horen ook alles van de producers hoor! Ik vindt het eigenlijk wel goed, op die manier zien ze meteen of ze al wel of niet klaar zijn voor kinderen. Ben het via internet aan het kijken, nu bij de schoolkinderen.. en ik krijg de kriebels bij 1 stelletje! Maar ik ga niets verklappen hoor
spoiler hoe raad je het echt.. dat arme kind!! De nanny moest constant ingrijpen om te zorgen dat het te eten kreeg.. en bij de peuters dreigden de ouders de kids eerder op te halen omdat het niet goed ging zeiden te tijdens de evaluatie(ook bij safya en rick oid dus)..