Wat vinden jullie nou een mooie leeftijd om aan kinderen te beginnen? Ikzelf was 27 zwanger en 28 zal ik bevallen
Ik ben nu 33 en dat ben ik nog steeds als ik ga bevallen. Helaas 2 jaar later dan gehoopt, maar heb er nu vrede mee.
Ben nu 32 en 33 als ik ga bevallen van de eerste. Mooie leeftijd, veel tijd gehad om samen met mijn lief leuke dingen te doen!
26 zwanger en bevallen. 9 dagen later werd ik 27. Helaas na 1.5 jaar pas zwanger door mmm (was uitgerekend op mijn verjaardag, maar dat wilde hij niet )
Ik was 23 toen ik in verwachting raakte van mijn jongens en net 24 toen ik moest bevallen. Bij deze zwangerschap raakte ik zwanger op mijn 25ste , ben inmiddels 26!
26 dat ik zwanger werd, en 26 als ik ga bevallen! hett is voor mij de ideale leeftijd voor een eerste kindje..
haha Kellox ... ik was 23 bij de 1e ik was 25 bij de 2e en ik ben 28 bij de derde omg 28 wat klinkt dat oud .... hahaha
Bij de eerste was ik 19 toen ik zwanger raakte en beviel, Bij de 2e was ik 22 toen ik zwanger raakte en beviel, en nu ben ik 23, en als alles goed gaat ben ik 24 als ik moet bevallen.
Ik ben 22 en zwanger van ons eerste. Mooie leeftijd om zwanger te worden is wanneer je er echt klaar voor bent.