Discussion in 'De lounge' started by dwazie1980, Aug 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Hoi,

even van me afzeiken hoor... vorige keer knapte ik zo op van al jullie reactie...
    Dit topic is echter iets serieuzer...

Ik ga binnenkort op vakantie en ik kijk daar al zooo lang naar uit...
    we gaan naar italie en voor mijn kinderen is dit hun eerste echte buitenlandse vakantie..

Na 3 jaar ellende... scheiding, gezeur met exen, financiele problemen... zou deze vakantie een afsluiting zijn van alle ellende en een nieuwe start

Echter nu komt het....en ik ben er zooo vreselijk verdrietig om

Mijn huidige man is dus ook gescheiden en daarmee heeft hij afstand gedaan van alles wat met zijn verleden te maken heeft...
    Nu wil het dat wij ooit (apart van elkaar) in een dorp hebben gewoond waar vooral hij heel veel ''vrienden'' had...

Met deze ''vrienden'' heeft hij geen contact meer en wil dat ook absoluut niet...

Maar nu hoorde wij gisteren dus dat naar de camping waar wij naartoe gaan de helft van het dorp en dus zijn vroegere vrienden ook naartoe gaan... sterker nog het meest erge stel staat makkant naast ons...

Wat heb ik toch zo fout gedaan in mijn leven dat dit toeval bestaat...

Gisteravond ipv het gezellig samen toeleven naar een heerlijke vakantie echt een prutavond gehad.. want de zin om op vakantie te gaan is echt wel weg.. van beide kanten...

mmmm wie haalt me uit de dip....

ps ik beloof dat mijn volgende te openen topic een hele vrolijke zal zijn ;))

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,020
    548
    113
    kun je niet annuleren?

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nee heb natuurlijk geen geldige reden...

En nogmaals ik heb twee kindjes die er ook echt naar uitkijken... kan ik hun echt niet aandoen...

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jeetje wat naar.

Misschien moet je het als een laatste uitdaging zien?

Suc6 in ieder geval!

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Misschien valt het allemaal reuze mee en zie je die mensen amper.

Je hoeft toch niets met ze te doen? Als je ze tegen komt gewoon vriendelijk hallo en voor de rest lekker van je vakantie genieten

6. Metire

Metire Niet meer actief

Probeer met een zo positief mogelijk gevoel naar je vakantie te gaan. ok, die mensen zijn er maar jij hebt niks met ze te maken! Jij en je gezinnetje staan boven drama uit het verleden, jullie zijn gelukkig en hun kunnen NIKS doen om daar iets aan te veranderen. Als ze je aanspreken wees dat vriendelijk met zelfvertrouwen. (kortaf doen of negeren zal alleen maar uitdagen) En waarschijnlijk zijn die mensen daar ook alleen maar om van hun vakantie te genieten toch?

7. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen
    is het een grote camping? misschien vragen of je een andere plaats kunt krijgen?

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Gewoon lekker gaan en onthouden waarvoor deze vakantie bestemd was. Genieten met je gezin en het verleden afsluiten. Dat betekent dus ook 0,0 aandacht aan je camping buren.

9. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier zat ik ook aan te denken.

Overigens geloof ik persoonlijk niet in karma. Soms overkomen "goede" mensen (die het absoluut niet verdienen) vreselijke dingen, terwijl het "slechte" mensen (vul zelf maar in wat je daaronder verstaat) voor de wind gaat. Wat ik daarmee wil zeggen: ik denk niet dat je iets hebt gedaan om dit over jezelf af te roepen of dat als iemand iets ergs overkomt, hij/zij dat dan "verdient".
    (Bovenstaande alinea is niet een poging om een discussie over karma te starten, maar om ts op te beuren dat het heus niet haar eigen schuld is!)

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    thnxxx ladies...

Ik ga ook absoluut mijn best doen.. al is het maar voor om mijn kindjes de beste vakantie te geven...
    Het feit blijft dat dit natuurlijk ongetwijfeld weer spanningen gaat geven in mijn relatie maar zoals VAGANS zegt.. misschien proberen het te zien als een uitdaging

Maar bah wat een domper zeg... dat dan weer wel..

Bedankt Janna ik vind jou tekst heel lief

11. Koeka90

Koeka90 Lid

Sep 15, 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Hmmz, misschien kun je proberen een andere sta plek te regelen? Probeer een beetje je situatie uit te leggen.....

Snap dat dit voor jullie beide vreselijk is.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Helaas zal een andere plek er niet inzitten...

Wij huren van een particulier een chaletje (toevallig iemand van zp) dussss

13. Koeka90

Koeka90 Lid

Sep 15, 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Dan gewoon het beste ervan maken, vooral voor je kindjes!
    En zorg dat je gewoon veel leuke dingen onderneemt, zodat je hun niet tegen het lijf aan loopt.;)
    En hou de gedachte vast waarvoor deze vakantie is! Een nieuwe mooie start!

14. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik zou echt doen alsof mijn neus bloed. Daar aankomen en vriendelijk Goedemiddag roepen en verder geen aandacht aan geven..

Misschien zijn die mensen ook wel veranderd.. en komen ze vanzelf naar jullie toe.
    Of hebben ze ook geen behoefte aan contact en zeggen ze verder ook niets tegen jullie..

Komt vast helemaal goed.

Ik wens jullie een hele fijne vakantie :)

15. knap

knap Niet meer actief

Weet niet wat er met die mensen gebeurt is. Maar heel misschien in vakantie sfeer dat het daar mee ook goed kan komen.

Weet niet of ik iets doms zeg nu maar misschien kan je wel naar de camping bellen dat jullie echt niet naast die mensen willen staan en liever een ander plekje hebben.

Moet zeggen zou me ook opvreten bij de gedachten als ik naast de ( vijand zou moeten slapen en leven)

Als je niks meer kunt annuleren dan zou ik toch gaan. En zie wel wat daar dan gebeurt. Vriendelijk blijven en je eigen gangetje samen gaan.

Maar pff is echt wel een lastige hoor en zeg er bij sterke.

16. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,669
    1,427
    113
    Ik weet op vakantie meestal niet eens wie de buren zijn behalve van het hallo zeggen bij het langs lopen ;). Dus gewoon hallo als je elkaar tegen komt en verder lekker je eigen ding doen.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja, het zou mij een zorg zijn - ik kom daar voor mijzelf en niet voor de buren. Ga het gewoon leuk proberen te hebben, doe je ding en misschien kom je ze gewoon niet eens tegen :D

En anders; tough luck, gewoon negeren die hap ;)

18. Deliana

Deliana Niet meer actief

Gewoon doen alsof je gek bent.... Vriendelijk gedag zeggen en een keertje zwaaien en verder gewoon lekker je eigen gang gaan.....

Als ik op vakantie ben voel ik me ook niet geroepen om met alle buren een praatje te maken hoor, meer als een "hola" zit er meestal echt niet in :)

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

"Oh jullie ook hier? Wat een toeval!"
    "Leuk even gesproken te hebben.. Maar ik heb de kindjes beloofd te gaan zwemmen... Zie je later wel!"

Of die vrienden moet van het type slechte vrienden zijn...
    Waardoor je er verder niet in de buurt wil zijn natuurlijk.
    Maar als het gewoon verder normale mensen zijn lijkt het probleem niet enorm groot.

20. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Jeetje kan me voorstellen dat het zeker een domper is! Sta je daar met eigen kampeermiddel? dan zou ik het gewoon zo neer zetten dat je niet de hele dag tegen hun aan kijkt. Ook niet te overdreven want dan lok je misschien ook wel wat uit. Als je in een caravan zit dan staat het vaak ook wel met enige privacy opgesteld. Probeer er verder gewoon boven te staan en geniet ervan. Ze zullen vast ook hun eigen dingen doen en wie weet valt het allemaal reuze mee. Hebben jullie echt ruzie met hun of gewoon geen contact meer, wie weet kan je even een leuk praatje maken hoe het gaat en dan gewoon weer verder gaan.

Share This Page