Had gister een kinderfeestje, kom ik daar is dat kind doodziek ( 3jaar ) lag op de bank, overgeven hoge koorts, zat geen beweging in. Zielig voor hem, maar ik kom wel met een baby daar!!!!!!!!!! dus nog veeeeeel erger voor mijn kind. Ik zei al, kon je niet afbellen, wat heeft hij er nu aan, straks word mijn baby ook nog ziek! Er zijn dus toch nog domme moeders in Nederland, ze vind het zekers leuk dat mijn zoontje evt ook ziek word?, nou als ik het merk is ze nog niet jarig. Sorry ik moest dit even kwijt......... p.s de moeder was ook zelf nog verkouden! ------------------------------------------------------------------------------ Mijn oma van 93 jaar belde laatst op dat het beter was dat we niet kwamen ze was erg verkouden.Kijk dat is nog eens slim, maar ja ze zeggen wel eens hoe ouder hoe slimmer..
Dat vind ik ook zo dom. Een paar weken voor onze vakantie had ik afgesproken met n vriendin. Zij zou hierheen komen met haar 2 zoontjes. Mijn zoon is daar vlak voor een hele tijd flink ziek geweest met uitdrogen,zh en afvallen aan toe. Ik bel over iets simpels, zegt ze: ja de jongste is niet lekker. Blijkt dus dat ie waterpokken heeft en haar oudste verw8 ze dat ie ook elk moment ziek gaan worden en waterpokken krijgt. Had ik haar niet gebeld, dan was ze gewoon gekomen en hadden haar zoons de mijne aangestoken. Terwijl zij zelf zo'n pietlut is met dat soort dingen, denkt ze nooit na over een ander. Met de incubatietijd,zou mijn zoon dan midden in onze vakantie ziek zijn geworden en mogelijk nog een keer zo beroerd als ie was geweest, dat kon ik ff niet hebben. Ik heb haar toen verteld, dat ik liever van die afspraak afzag.
Een vriendin van mij belde zelf laats om te zeggen dat ze nog een beetje verkouden was. Ze zou langkomen en wilde even vragen of dat nu wel zo slim was. Nou, haar verkoudheid was bijna over en Hugo sliep toch, dus ik vond het prima. Maar fijn dat er ook mensen zijn die er wel aan denken. En ach, een beetje antistoffen opbouwen is zo gek nog niet, maar dan moet je kindje wel gezond zijn, anders heb je de poppen aan het dansen....
Ik vind het ook niet slim voor dat zieke kindje, om het feest door te laten gaan. Nu had hij/zij er helemaal niks aan. Ik had het toch mooi verzet.