He meid, wat vervelend nou allemaal zeg. Kan me voorstellen dat het heel zwaar was en logsich toch dt je veel gehuild heb. Tis ook niet niets. Heel veel sterkte meid en geeft Esosa maar een dikke knuffel van ons
ach laiverd, wat erg! heel veel sterkte en geef esosa ook van ons een hele dikke knuf! liefs Sape Agnes en Iris
Nou de uitslagen zijn binnen en het ziet er niet best uit. De meeste wortels van de zenuwen zijn er uitgescheurd/getrokken. Waarschijnlijk kan hij zijn handje nooit gebruiken. Ik kan hier niet meer tegen. Heb me nog nooit zo klote gevoeld.
Ach lieve, lieve meid... Wat enorm vervelend voor jullie. Die onderzoeken op je kleine ventje, de frustratie en die vreselijke afschuwelijke uitslag van het onderzoek.... Meid, ik weet niet hoe ik je kan steunen en heb geen woorden. Als je steun nodig hebt of wat dan ook, vanzelfsprekend zal ik (en alle andere hier) en voor je zijn. Misschien lucht het je een klein beetje op als je hier wat van je af praat en de steun krijgt die jullie verdienen. Kunnen ze door een operatie wat voor je knul doen? Heel, heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en je kleine mannetje... Liefs Carmen
Ze proberen nog wat functies in de boven arm terug te krijgen. hand natuurlijk ook maar dat zou heel moeilijk worden zei de arts.
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik kan er eigenlijk niet direct iets anders op zeggen, want heb er weinig woorden voor. Hopelijk kan er toch nog iets gedaan worden zodat Esosa toch nog z'n armpje en z'n handje kan gebruiken.
Meid wat een vreselijk nieuws. Kan me voorstellen dat je je vreselijk voelt. Ik hoop dat er toch nog iets aangedaan kan worden. Hou je taai wijffie
Jeetje meis, dat is wel het laatste wat je wilt horen van zo'n arts. Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jullie. Kwebbel
en ze zijn zo kundig vandaag de dag dit gaat me even boven me petje hopelijk kunnen ze genoeg repareren meis zodat hij toch nog wat met zijn armpje en handje kan doen hebben ze je ook verteld hoe zoiets kan ontstaan? omdat je schreef spieren zijn afgescheurd ik wens jullie heel veel sterkte meis XXX
Deb; het is gebeurt tijdens de bevalling. Esosa zat met zijn schouder vast achter het schaambeen. En omdat de Gyn dan met een noodgang de kleine er uit haalt worden de zenuwen beschadigd of er uit getrokken. Mijn bevalling ging namelijk veeeel te snel. Ik heb maar 3 persweeen gehad in 3 minuten en toen was Esosa er al.
Jeetje meis! Wat is dat gewoon een Kutnieuws voor je! Simpeler kan ik het niet zeggen!!! Je wilt het beste en alles voor je kleine wondertje en hoopt stiekem dat het allemaal niet waar is.. En dan blijkt zijn hele arm beschadigd te zijn. En dat ook nog is door de bevalling!! Ik snap echt heel goed dat je het allemaal niet meer trekt, maar geef er niet aan toe. Oke, ze kunnen op DIT moment niets eraan doen. Misschien wel als hij ouder is en ze nieuwe technieken hebben ondervonden. En dat niet alleen. Of zijn armpjes nu wel of niet werken daarom geef je niet minder om hem! Kop op meis! Liefs, Gaby
meid meid meid..... op dit moment denk ik, waarom woon je nu in weert en ik in makkum, nu kan ik niet zomaar even bij jullie zijn.... heel veel sterkte en je weet het....je kan me altijd bellen.....dag en nacht!!!!! heel veel sterkte laiverds..... dikke kus van ons!
Op dit moment vraag ik me ook echt af wat ik in Weert doe. Ok ik zit veeeeel dichter bij het ziekenhuis voor Esosa. Maar ik zit hier nu helemaal in mijn uppie hier. Man aan het werk en als hij thuis is heb ik er ook niet veel aan. En verder geen vrienden hier. Familie en vrienden zitten helemaal in het noorden. Maar gelukkig ga ik begin aug nog ff die kant op. Vind het echt heerlijk om hier te wonen maar ja als je je verhaal ff kwijt wil kost het gelijk geld en de muren praten hier echt niet terug.
Wat ontzettend naar nieuws zeg!! En helemaal vervelend dat je nu in Weert zit en je vrienden en familie nu moet missen terwijl je alle steun nu even goed kan gebruiken. Geef een dikke kuffel aan Esosa, en een hele dikke hug voor jou!!! Hou je taai meis!! Liefs Carry
@Shade jeetje meis dat is niet mis zeg een snelle bevalling met zo`n afloop dat is toch verschrikkelijk ik leef erg mee meis met jullie en daarom hoop ik dat het toch nog een beetje goed gaat komen met jullie kleine ik wens jullie dan ook heel veel sterkte is deze spannende en moeilijke tijd ik ga voor jullie duimen dat de operatie goed gaat uitpakken sterkte meis
wat een rotnieuws zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het even gehad hebt. En dan zit je daar nog alleen ook. Hier kan je lekker alles kwijt hoor. En ik hoop idd dat er snel iets komt waardoor je manneke toch geholpen kan worden.
jeetje ik lees dit nu!!! wat erg zeg!!! gaan de verdere behandelingen ook in het ziekenhuis in heerlen???? ik woon heel dicht bij je in de buurt als je een keer zin hebt om iets leuks te doen???? lijkt me echt erg om niemand te hebben in de buurt!!!
Ja alles gaat via Heerlen. We hebben nu eerst een maandje rust maar 24 augustus word hij geopereerd en zoals ik alles begrijp vanuit een folder word het na die tijd best wel heftig. Iets leuks doen is altijd leuk maar niet met deze hitte hoor. Heb alleen geen auto. Wel een fiets mar dat wil nog niet met Esosa.