Ik heb 3 hechtingen gehad, maar soms jeukt het litteken nog, weet iemand hoe dit komt, en waar het vandaan komt. Ik heb wel eens gehoord dat het door de weersveranderingen komt, of ben ik nou weer zo raar groetjes Mensi.
Ik heb dat ook het is nu ruim handerhalf jaar terug dat gehecht ben maar soms word ik gek van de jeuk.
Komt door het littekenweefsel o.i.d. Ik heb nog steeds last van hechtingen die ik jaren geleden heb opgelopen..ook nog van mn hechtingen die ik heb overgehouden aan de bevalling..meestal als het weer omslaat heb ik er last van.. Zo weet ik meestal wanneer het gaat regenen Maar het is knap irritant die jeuk en gevoeligheid
Owh vervelend! Schijnt idd iets met weersomstandigheden te maken hebben. Heb er gelukkig zelf geen last van, wel voelde ik het litteken een tijdje terug trekken toen ik net zwanger was.
Ok gelukkig ben ik niet de enigste, m'n moeder kan het nog voelen bij weersveranderingen, en dat is dus 28 jaar geleden! Heb paar maand geleden ook moedervlek laten weghalen en dat litteken jeukt soms ook wel irri maar goed.