wie heeft dit ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb 3 hechtingen gehad, maar soms jeukt het litteken nog, weet iemand hoe dit komt, en waar het vandaan komt.
    Ik heb wel eens gehoord dat het door de weersveranderingen komt, of ben ik nou weer zo raar :confused:
    groetjes Mensi.

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb dat ook het is nu ruim handerhalf jaar terug dat gehecht ben maar soms word ik gek van de jeuk.

3. Niet meer actief

Komt door het littekenweefsel o.i.d. Ik heb nog steeds last van hechtingen die ik jaren geleden heb opgelopen..ook nog van mn hechtingen die ik heb overgehouden aan de bevalling..meestal als het weer omslaat heb ik er last van..
    Zo weet ik meestal wanneer het gaat regenen :(
    Maar het is knap irritant die jeuk en gevoeligheid

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Owh vervelend! Schijnt idd iets met weersomstandigheden te maken hebben. Heb er gelukkig zelf geen last van, wel voelde ik het litteken een tijdje terug trekken toen ik net zwanger was.

5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb er ook last van, soms brand het ook verschrikkelijk na het vrijen

groetjes talia

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ok gelukkig ben ik niet de enigste, m'n moeder kan het nog voelen bij weersveranderingen, en dat is dus 28 jaar geleden!
    Heb paar maand geleden ook moedervlek laten weghalen en dat litteken jeukt soms ook wel irri maar goed.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    zijn alle touwtjes er wel uit gehaald? :confused: Misschien zat je baby t wel te strikken ;)
    LOL

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik denk dat wen bedoeld toen ze zwanger was van het kindje waar ze een miskraam van heeft gehad.

Deel Deze Pagina