Ok, beetje vreemde foto misschien, zeker gedraaid, maar dit is mijn trapgat. Metershoge witte muren. Ik wil iets meer sfeer maar ik weet niet zo goed hoe. Het is maar een meter breed dus je kijkt niet echt recht op de twee grote muren links en rechts. Ik wil sowieso geen mozaïek van kleine fotolijsten, houd meer van grote items. Iemand die hier een leuk idee voor heeft? View attachment 715263
Ik zie niet helemaal hoe je het bedoelt. De onderste muur is de muur waar je wat op wilt? Iets van een groot canvas (of 3-luik canvas) misschien? Dunne plankjes met iets erop? (Platen/ kleine plant of iets).
Ik zou op die muur boven ‘het gat’ een mooi groot kunstwerk ofzo hangen of misschien een leuk behangetje daar zodat het toch net anders is
Het maakt me niet uit op welke muur. De onderste zo gedraaid op de foto heeft wel nog een raam, die staat er niet op.
Bedoel je dan die van 1 meter breed? Of de muur rechts boven het gat? Van die eerste denk ik dus dat het te smal is, de tweede kun je niet recht op kijken dus heb ik het idee dat een decoratie verloren gaat.
Nog ff een foto vanaf beneden gemaakt van de muur waar je meer zicht op hebt met raam. View attachment 715276
Een ixxi met een grote afbeelding misschien? Kan je zelf het formaat bepalen en is ook makkelijk op te hangen. Of anders een een behangafbeelding van photowall? die hebben ook zulke gave dingen en daar kan je ook het formaat bepalen.
Van die grote blaren tegen de muur hangen? Heb ook eens bij iemand gezien dat ze een zwerm 3D libellen tegen de muur hadden geplakt, alsof ze naar boven vlogen. Was ook heel mooi. Maar dan heb je er wel veel nodig.
Ik vind deze erg leuk: https://shop.vtwonen.nl/product/moos-bret-wandplaat-toucan/583010/?channel_code=1338&s2m_product_id=298343&utm_source=facebook_retargeting&utm_medium=brand&utm_campaign=298343
De muur waar de rode stip op staat bedoel ik, dan kijk je er vanaf de trap zelf recht tegen aan toch?
Je hebt ook van die hexagon fototegels. Die kun je elke keer uitbreiden. Niet echt een mozaiek van fotolijstjes, maar wel uitbreidbaar
En al gedacht aan mooie lampen? Een groepje van grote bollampen met gerookt glas of verschillende formaten? Zoiets als op deze foto?
Je moet er voor zijn maar ik vind zo een groot macramewerk er precies ook wel mooi passen, iets met zachte kleuren en een mooie natuurlijke robuuste stok.
Kijk eens bij LABEL6. Als je iets gaafs zoekt, daar hebben ze altijd wel iets unieks. www.label6.nl Met de code FR10 hebben ze nu 10% korting. Hier 2 voorbeeldjes. Succes!