Hallo allemaal, ik ben deze maand voor het eerst aan de slag gegaan met de ovulatie testen van deze site. Nu had ik vanmiddag ineens een prop doorzichtige slijm in mijn oderbroek zitten (sorrie voor de onsmakelijke details ) maar nu heb ik net getest maar ik heb nog altijd maar een heel dun streepje....nu let ik nu pas eigenlijk echt voor het eerst op mijn slijm dus weet ook niet of ik nu al een paar dagen voor mijn eisprong slijm heb of dat hete r dan echt heel kort erop zit? Kan iemand mij dit eens uitleggen hoe het nu precies zit? Dus wanneer slijm? En wanneer positieve test? Sorrie als deze vraag al 100x op de site is gevraagd maar ik had wel al wat gezocht maar kon niet echt een eenduidig verhaal/antwoord vinden... Liefs Mowtom
Hoi Je echte vruchtbare slijm is niet echt een propje. het is best in overvloed aanwezig als je vlak bij je ei bent. Dus het kan nog meer worden. Nog even doortesten dan weet je meer succes!
thanks voor het snelle antwoord...we gaan maar gewoon aan de klus zijn we altijd op tijd! Ik voel trouwens wel al het een en ander in de buurt van mijn lies en dacht altijd dat ik op zondag een eispring had...maar op de site van FF stond dat ik m op dinsdag had vorige keer, vandaar de testen ook. Dus we zullen wel zien wanneer ie nou positief wordt! Liefs mowtom