ik zie wel een licht streepje hoor! heb je met ochtend urine getest?? en anders over 2 dagen weer proberen met ochtend urine! dan verdubbelt je HCG namelijk weer..! ik hoop het voor je meid, het ziet er gunstig uit
Ik zie ook een streepje.. Inderdaadover 2 dagen nog eens off een digitale! Voorzichitg alvast gefeliciteerd!
Oeh spannend meid. Ik zie ook een licht 2e streepje over een dag of 2 nog maar eens een testje er tegenaan gooien dan is ie hopelijk alweer een stuk duidelijker. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Zo zag mijn eerste test er ook uit, nu bijna 20 weken zwanger. Gefeliciteerd! Kruidvat 2 v 5 test namelijk never nooit vals.
Ik zie wel een heel licht streepje. Wat voor merk test heb je gebruikt? Romed schijnt namelijk erg onbetrouwbaar te zijn en vaak vals positief aan te geven. Ik zou over een dag of 2 nog een keer testen. Als je zwanger bent, verdubbelt de HCG-waarde om de dag dus dan moet de test een stuk duidelijker zijn. Succes!
Ik zie zeker weten een streepje! Bij allebei mijn zwangerschappen zag de eerste test er ook zo ongeveer uit, en was ik dus ook gewoon zwanger! Alvast gefeliciteerd! Ik zou overigens wel morgen ofzo nog een keer testen, al is 't alleen maar om echt zekerheid te hebben!
mijn test van gisteren was iets lichter dus helaas niet op foto te zetten! maar ag als ik woensdga nog niet ongi ben weer testen. ben nooit overtijd en erg regelmatig! naomi wanneer ga jij weer testen liefs